Αρχείο για 13/03/2011


Αν λοιπόν μου λέγανε μία ταινία που θα ήθελα να ξαναδώ και μετά να μην ξαναέβλεπα ποτέ άλλη, τότε θα επέλεγα μετά από πολύ σκέψη την τριλογία Matrix. Πολλοί μπορεί να πείτε, μα δεν είναι μία, αλλά 3. Για εμένα είναι μία όλη η τριλογία. Όπως και ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών. Μία μεγάλη ταινία τον θεωρώ.

Είμαι περίεργος  ποια ταινία θα πείτε εσείς. Και ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην αρχίσετε να ξεφουρνίζετε μία μία ταινία που σας έρχεται στο μυαλό! Σκεφτείτε καλά και πείτε μόνο μία! Όχι, α, δεν μπορώ να αφήσω και αυτή έξω κλπ κλπ


Και όταν λέω τρόπο, εννοώ σε τι ψυχολογία πρέπει να είστε για να δείτε μια κωμωδία, ή ένα θρίλερ κλπ κλπ. Πώς σας αρέσει να βλέπετε ταινίες, με παρέα, μόνοι σας, με ακουστικά, δυνατά, με ηχοσύστημα κλπ.

Ξεκινάω πρώτος λοιπόν…

Για να δω μία κωμωδία, δεν πρέπει να έχω κάποια συγκεκριμένη ψυχολογία. Μπορώ να την δω οποιαδήποτε ώρα. Συνήθως θα παίξει ρόλο η ψυχολογία σε μένα, με τις πολιτικές, με σκάνδαλα, δικαστήρια και ταινίες εποχής.

Ο τρόπος που βλέπω τις ταινίες είναι ο εξής. Αν πρόκειται για θρίλερ, θα βάλω ακουστικά ώστε να μην ακούω τίποτα άλλο από δίπλα μου και γενικά να μην έχω απώλεια ήχου. Θέλω να ακούω και τον παραμικρό θόρυβο της ταινίας. Σε μια καλή περιπέτεια με δράση, ή μια κωμωδία, μπορώ να την δω με την ένταση που έχει η τηλεόραση. Μου αρέσουν τα ηχοσυστήματα, αλλά λόγω έλειψης χώρου δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ηχοσύστημα. Έτσι, αν θέλω να απολαύσω μια ταινία, θα βάλω ακουστικά. Όχι ψείρες ακουστικά, αλλά τα ακουστικά που αγκαλιάζουν όλο το αυτί.

Όταν βλέπω ταινίες θέλω να είμαι μόνος μου. Δεν θέλω να μου μιλάνε γιατί χάνω όλη την ατμόφαιρα. Αν πρόκειται για ρομαντική ταινία ή νεανική, μπορώ να την δω με την κοπελιά μου. Και σε κωμωδίες επίσης δεν έχω πρόβλημα. Πάντα όμως, θα δω μια ταινία, ότι είδος και να είναι, μόνος μου πρώτα και αν ενθουσιαστώ πολύ, θα την ξαναδώ με την κοπελιά, ή τους φίλους. Μου αρέσει να βλέπω τις αντιδράσεις τους. Αλλά όσες φορές και να δω μια ταινία, είναι σαν να την βλέπω πρώτη φορά. Πχ, όλα τα Matrix, μπορεί να τα έχω δει στην κυριολεξία και 100 φορές. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα δω άλλες 100. Και πάντα τα συναισθήματα είναι ίδια. Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνετε αυτό που σας λέω, γιατί πολλές φορές με έχουν ρωτήσει, »αφού την έχεις δει, για ποιον λόγο την ξαναβλέπεις;»

Μια καλή ταινία, μου αρέσει να την ξαναβλέπω. Το Avatar το είδα 2 φορές σινεμά και άλλες 2-3 σπίτι. Το Ιnception επίσης δύο φορές σινεμά, τον Πληροφοριοδότη επίσης 2, τον Τιτανικό 3, το Matrix 4, (για σινεμά μιλάω πάντα), και άλλες πολλές που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό.

Αυτά τα λίγα από εμένα.