THE NOTEBOOK (2004) ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ / ΚΡΙΤΙΚΗ

Posted: 04/06/2011 in ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

 

Αν είστε από αυτούς/ές που δεν έχουν δει ακόμα αυτή την ταινία, (λίγο δύσκολο), χωρίς να διαβάσετε τίποτα άλλο από αυτά που γράφω, ΤΡΕΞΤΕ τώρα να την πάρετε!!

Είναι μία από τις καλύτερές μου αισθηματικές ταινίες! Και είναι μια ταινία, όπου στο μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών τους άρεσε. Οι περισσότεροι άντρες, τα αισθηματικά, τα μελό τα αποφεύγουν. Σαφώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά σε γενικές γραμμές οι άντρες δεν πολυβλέπουν love story κλπ. Όχι όλοι φυσικά, το διευκρινίζω για να μην πείτε ότι είμαι απόλυτος.

Σαν ταινία είναι απλή. Το γνωστό σενάριο που όλοι μας βλέπουμε σε τέτοιες ταινίες. Φτωχός με πλούσια που δεν τον θέλουν οι γονείς της κοπέλας και το αντίστροφο. Το θέμα με την συγκεκριμένη ταινία όμως, δεν είναι το σενάριο. Είναι η χημεία των δύο πρωταγωνιστών και τα συναισθήματα που σου περνάνε.

Με έναν εκπληκτικό Ryan Gosling που του έχω μεγάλη αδυναμία, μαζί με την Rachel McAdams, κάνουν ένα ζευγάρι που τους βλέπεις στην οθόνη και λες ότι είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον.

Η ταινία εκτός από το κεντρικό ζευγάρι, μας δείχνει και ένα άλλο ζευγάρι σε ένα γηροκομείο. Παρακάτω δεν λέω…

Εκπληκτική φωτογραφία που σε μαγεύει με τα εκπληκτικά πλάνα, σε μία ταινία που όπως είπα την θεωρώ από τις καλύτερες του είδους. Γενικά όλο το πακέτο της ταινίας είναι φοβερό!

Η ταινία κυκλοφορεί παντού και δεν θα δυσκολευτείτε να την βρείτε, οπότε αν δεν την έχετε δει ακόμα, μην την χάσετε!!

Βαθμολογία μου, 9/10.

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 

 

CAST:

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: The Notebook

ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: Το Ημερολόγιο

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Nick Cassavetes

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Nicholas Sparks

ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ: Jeremy Leven – Jan Sardi

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ryan Gosling – Rachel McAdams – James Garner – Gena Rowlands – James Marsden

ΕΙΔΟΣ: Αισθηματική – Δραματική

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 2004

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 123′

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ:

 

Σχόλια
  1. Ο/Η Γιαννης λέει:

    Ειμαι 75 ετων,με πηρε και με σηκωσε ψηλα.!
    Ειναι τρυφερο για την καρδια μας,ξεκουραστο για το σωμα μας.!!!

  2. Ο/Η xifos21 λέει:

    Σιγουρα στη 5αδα των καλυτερων ασθηματικων ταινιων! Ryan Gosling απο τους καλυτερους της γενιας του.

  3. Ο/Η arcobalen λέει:

    Εχεις δίκιο φίλε αμέσως μετα το the bridges of madison county έρχετε το the notebook
    Ανδρέας

  4. Ο/Η alex295 λέει:

    Φίλε η ταινία είναι καταπληκτική…..Με είχε φάει η κοπέλα μου να την κατεβάσω να την δούμε,και εγω πίστευα οτι θα ειναι μια ακόμη χαζη μελώ ταινιούλα απο αυτές που αρέσουν μόνο στις γυναίκες…..Ειλικρινά αναθεώρησα…Με γέμισε με τοσα πολλα συναισθήματα η ταινία αυτη, που με εξέπληξε ευχάριστα!!! Μπράβο που βρίσκεται μεσα στις επιλογές σου!!!

  5. Ο/Η soulapap λέει:

    Εχω δει την ταινια πανω απο μια φορα.Ακριβως δε θυμαμαι να πω ποσες.Καθε φορα ανακαλυπτω κατι αλλο να μ αρεσει .Ασ πουμε την πρωτη φορα μου αρεσε σαν ιστορια αγαπης,μια αλλη φορα μου αρεσε η το μερος που ειχε γυριστει.Καποια τριτη φορα η εποχη που διαδραματιζεται(αρχικα).Και τελος παντων ανακαλυπτα και κατι αλλο…..Μια συγκινητικη ταινια που δειχνει την ανθρωπινη αφοσιωση και την πραγματκη αγαπη

  6. Ο/Η sweetheart λέει:

    ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ,ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ,ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ Κ ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ…

  7. Ο/Η sweetheart λέει:

    δηλαδη θελεις να με κανεις να κλαψω ? δεν θα παρω λογω ευαισθησιας!!!!!!
    αλλα βλεπω κ εσυ δεν πας πισω για να διαλλεξεις τετοια ταινια !!!!!!!!!!να προτεινεις
    δεν εκπλησσομαι βεβαιως
    να σαι καλα!

  8. Ο/Η halobump λέει:

    Είμαι μάλλον από τους λίγους που δεν την έχουνε δει. Πάντως απ’ότι ακούω για ένα τεράστιο ποσοστό γυναικών είναι η αγαπημένη τους ταινία. Λογικά θα την δω αν και δεν νομίζω να μου αρέσει περισσότερο από την αγαπημένη μου αισθηματική, το A Walk To Remember (Κεραυνοβόλος Έρωτας) που πρόσφατα ανέβασα και στον MyTog 🙂

Σχολιάστε

