REQUIEM FOR THE MIND (BY TRANCEMEDIA) / MUSIC / VIDEO

Posted: 04/02/2011 in ΞΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, TRANCEMEDIA'S VIDEOCLIPS

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!

Είναι Αλήθεια!

Το καινούριο μου βίντεο κλιπ που πάλευα τόσο καιρό, είναι έτοιμο επιτέλους και είμαι ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ!!

Το τέταρτο λοιπόν δημιούργημά μου, που πέρασε πολλά μέχρι το τελικό του στάδιο, επιτέλους έτοιμο! Πάμε όμως για κάποιες επεξηγήσεις ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!!

Άφησα πολλές ταινίες και σκηνές, έξω από το βιντεάκι. Για εμένα έκανα την πιο σωστή περισυλλογή από τις σκηνές που μου κόλαγαν πιο πολύ με την μουσική.

Όσο αφορά το μουσικό κομμάτι, εδώ θα σας μπερδέψω λίγο…

Στην ουσία είναι 4 κομμάτια σε ένα. Για την ακρίβεια, τα 3 είναι διάφορες παραλαγές από το τραγούδι »Requiem for a Dream», και από μια άλλη ταινία!…

Η πρώτη φορά που θα το ακούσετε δεν ξέρω πώς θα σας φανεί, ίσως λίγο περίεργα να νοιώσετε με την »ένωση» των κομματιών, ειδικά στο ένα.

Το ένα από αυτά τα remix, είναι μάλιστα (κατά τύχη, αφού το είχα επιλέξει το έμαθα) φτιαγμένο από έλληνα! Σαν σύνολο είμαι πολύ υπερήφανος γι’αυτό που έφτιαξα και ελπίζω να ενθουσιαστείτε και εσείς.

Δεν νομίζω να περιμένετε να σας πω τί θα είναι το επόμενο βίντεο που θα φτιάξω;; Είναι πολύυυυυ νωρίς ακόμα! Το θέμα που θα έχει το ξέρω βέβαια, αλλά μην περιμένετε να σας πω…

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!

 

 


Σχόλια
  1. Ο/Η naviero λέει:

    Στο εχω πει και πιο παληα , Εισαι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ.
    Καταπληκτικος συνδυασμος μουσικης και εικονας,μου γεμισε καποιες κενες
    πτυχες του εαυτου μου, βεβαια εχω πολλες ακομη γιαυτο θα περιμενω το καινουργιο σου
    οπτικοακουστικο επιτευγμα.
    Σευχαριστω

    • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ naviero. Tο καινούριο μου θα είναι εντελώς διαφορετικού ύφους από αυτό εδώ, οπότε δεν ξέρω πώς θα σου φανεί. Η διάρκειά του όμως θα είναι κοντά στα 14 λεπτά. Μπόλικο και χορταστικό. Αργεί όμως ακόμα γιατί είναι πάρα πολλές οι ταινίες που θέλω να κόψω σκηνές. Θα γίνει χαμός με το αποτέλεσμα! Για αυτό είμαι 100% σίγουρος!

      Υπομονή…

  2. Ο/Η cinegraph λέει:

    Απλα γαματο…..Με ποιο προγραμμα το εφτιαξες?

    • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

      xαίρομαι που σου άρεσε cinegraph. Τα προγράμματα που χρησιμοποίησα είναι αρκετά.
      Το κόψιμο των σκηνών από τις ταινίες με το virtualdub, η ένωση των μουσικών κομματιών με το virtual dj, η ενσωμάτωση των credits μου (made by trancemedia κλπ), με το avirecomp και τέλος η ένωση των κομμένων σκηνών με το…δεν το θυμάμαι γιατί δεν είμαι στον υπολογιστή μου αυτή την στιγμή. Θα το κοιτάξω και θα το γράψω εδώ πάλι.

      Να’σαι καλά.

  3. Ο/Η trancemedia λέει:

    Ευχαριστώ liakada. Χαίρομαι που σας άρεσε αυτό το ταξιδάκι που έφτιαξα.

  4. Ο/Η liakada λέει:

    Τι να πω πια κι εγώ! Είσαι ταλέντο φίλε μου!! 9,50 απολαυστικά, γεμάτα, ονειρικά λεπτά!!! Μπράβο σου και μπράβο σου!!!

  5. Ο/Η trancemedia λέει:

    Σε ευχαριστώ πολύ nefertitigr. Χαίρομαι που σου πέρασε όλα αυτά που αναφέρεις.

  6. Ο/Η nefertitigr λέει:

    Την 1η φορά που το είδα ενθουσιάστηκα, με άγγιξε, δεν βιάστηκα όμως να κάνω σχόλιο, ήθελα να το ξαναδώ άλλη μια φορά, συνήθως δεν είμαι βιαστική στα συμπεράσματα μου 🙂
    Και την δεύτερη φορά μπορώ να πω οτι αισθάνθηκα το ίδιο και ίσως και τις επόμενες να συμβεί αυτο.
    Ατμοσφαιρικό, συγκινητικό, μυστηριακό, «ονειρικό, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!

  7. Ο/Η liakada λέει:

    Έχω σκάσει!! Δεν μπορώ να το δω με τίποτα!! Φορτώνει φορτώνει και δεν κουνιέται ρούπι! Έχω διαβάσει και όλα τα σχόλια και σκάω περισσότερο! Μάλλον διάλεξα λάθος μέρα να το δω, μιας και με το χιόνι έχουν δυσκολευτεί τα πράγματα, τις πρώτες πρωινές ώρες είχε κοπεί και το ρεύμα.. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι Θα ξαναπροσπαθήσωωωωωωωωωωωω

  8. Ο/Η roula1970 λέει:

    Κι επειδή το πότε θα πεθάνω ευτυχώς δεν το γνωρίζω, μόνο αν αυτοκτονούσα από μόνη μου θα ήταν δυνατό να επιλέξω ποιο θα ήταν το τελευταίο πράγμα που θα έβλεπα και θα άκουγα.

    Μπρρρ ανατρίχιασα, με τις μακάβριες μακακίες μου.

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      χαχαχαχαχαχα

      Με έκανες και γέλασα πάλι. Λες να δώσω το κλιπάκι να το παίζουν σε γραφεία τελετών;Που ξέρεις, μπορεί να κονομίσω!χαχαχαχαχα

  9. Ο/Η roula1970 λέει:

    ‘Οχι βρε άνθρωπε, πιστεύω ότι θα τον έβρισκα και μόνη μου τον τρόπο!

    Εννοώ ότι είναι τόσο ωραίο το κλιπάκι σου και άνετα θα μπορούσε να είναι το τελευταίο πράγμα για να δει και να ακούσει κανείς πριν πεθάνει.
    ‘Αλλωστε REQUIEM σημαίνει νεκρώσιμος ύμνος, σύνθεση προς τιμή νεκρού…

  10. Ο/Η roula1970 λέει:

    ουάου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αν αποφασίσω ποτέ να αυτοκτονήσω, θα σε προτιμήσω ( χαχαχα )

    Είναι τέλειο, πραγματικά εξαιρετική δουλειά, ΕΓΡΑΨΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      χαχαχαχαχα. Σε τί δηλαδή θα με προτιμήσεις βρε roula? Να σου πω με ποια μέθοδο να το κάνεις; χαχαχα

      Σε ευχαριστώ πολύ.

  11. Ο/Η Moucca λέει:

    Καλέ μου φίλε Trancemedia, μόλις είδα την καινούρια σου δουλειά και πρέπει να σου πω πως είναι εξαιρετική!
    Πραγματικά έχεις μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με τις προηγούμενες προσπάθειές σου.

    Κατ’ αρχήν η μουσική είναι υπέροχη! Τα κομμάτια της δένονται θαυμάσια μεταξύ τους.
    Και εξ ίσου θαυμάσιο είναι και το δέσιμο μουσικής και εικόνας!
    Το όλο σύνολο είναι πολύ ατμοσφαιρικό! Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι σκηνές της σύνθεσης των εικόνων, που δομούνται και αποδομούνται, τα σχήματα σαν φράκταλς που συμπλέκονται κι οι μορφές που αναδύονται!
    Η μουσική έχει κάτι το μυστηριακό κι η εικόνα το αναδυκνύει. Η σύμπνοια ρυθμού και εικόνας είναι τέλεια!

    Το αποτέλεσμα είναι πολύ γοητευτικό κι ενδιαφέρον!

    Το δημιούργημά σου έχει πνοή μέσα του!
    Πραγματικά χάρηκα που το είδα!

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε σαν σύνολο Moucca. To επόμενο βέβαια δεν θα σου αρέσει με τα λίγα που ξέρω για το γούστο σου.χεχε

  12. Ο/Η trancemedia λέει:

    Σε ευχαριστώ πολύ acrobaleno, να’σαι καλά!

    Σκηνοθεσία δεν έχω δοκιμάσει, αλλά κι αυτό που είδες, μην νομίζεις ότι δεν είναι σκηνοθεσία! Θα μπορούσα να έχω επιλέξει άλλες σκηνές που να μην κόλαγαν. Άρα και αυτό μια μορφή (έτσι πιστεύω και νιώθω δηλαδή), σκηνοθεσίας είναι.
    Εσύ εννοείς αν έχω δοκιμάσει σε ταινία. Όχι ποτέ. Δεν νομίζω όμως ότι είναι κάτι που δεν μπορώ να βγάλω εις πέραν. Και δεν είναι Εγωϊστικό αυτό που λέω. Το λέω γιατί το πιστεύω ότι αν μου δώσεις κάμερα, θα είναι σαν να είμαι στο φυσικό μου περιβάλλον!

    Σε ευχαριστώ και πάλι.

    • Ο/Η Alone4 λέει:

      Γιατί να σου δώσω κάμερα ρε φίλε? Να πάρεις μόνος σου. 😛
      Πέρα από την πλάκα σίγουρα δεν είναι ίδιο πράγμα η σκηνοθεσία με το μοντάζ ήδη υπάρχουσων εξαιρετικών εικόνων αλλά εσύ δείχνεις ότι «το έχεις». Εξαιρετικό βίντεο, εξαιρετικό μοντάζ και εξαιρετικό δέσιμο με την μουσική. Μπράβο φίλε μου. Και σιγά σιγά κάνε και καμία δοκιμή στο θέμα σκηνοθεσίας. Είσαι ταλαντούχο παιδί. Παιδί? Λέμε τώρα…

      • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

        Σίγουρα φιλαράκι δεν είναι το ίδιο πράγμα, και επειδή αν δεν δοκιμάσεις δεν θα μάθεις, σε προσλαμβάνω (αφιλοκερδός φυσικά χαχαχα), να είσαι ο πρωταγωνιστής στην πρώτη μου ταινία.χαχαχαχα
        Και τα κέρδη από τις εισπράξεις, μισά μισά. Και το ξύλο φυσικά μισό μισό!χαχαχα
        Μόνο να φέρεις κάμερα. Πως θα την γυρίσουμε; Με τα κινητά; Όχι ότι δεν έχει γίνει, αλλά λέμε…

        Σε ευχαριστώ πολύ φίλε!

    • Ο/Η arcobaleno λέει:

      Είμαι σίγουρος ότι θα δοκιμάσεις και ότι θα τα καταφέρεις επίσης πολύ καλά!
      Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι το μοντάζ και η σκηνοθεσία είναι όψεις του ιδίου νομίσματος
      Ανδρέας

  13. Ο/Η arcobaleno λέει:

    Την στιγμή που πάτησα το κουμπάκι μού εμφάνισε ότι το απέσυρε ο δημιουργός…
    Τώρα το είδα και μου άρεσε παρά πολύ. Και ποιότητα και ευαισθησία και καταπληκτική μουσική. Έχεις δοκιμάσει ποτέ με σκηνοθεσία ?
    Ανδρέας

  14. Ο/Η trancemedia λέει:

    Nα είσαι καλά ρε Σαντορίνη ολέ!! Ελπίζω όντως να σου άρεσε…χιχιχι

  15. Ο/Η santorini7 λέει:

    anatrixiasa oyoyaoy

  16. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΙΑ
    ΕΓΩ ΛΙΓΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ Κ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ
    ΗΜΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΜΕΝΗ ΕΧΤΕΣ……….

  17. Ο/Η trancemedia λέει:

    Mα είναι ήδη στο youtube φίλε μου. Εδώ εμφανίζεται από το youtube. Aν προσέξεις, στο πλαίσιο που δείχνει το βιντεάκι, λέει κάτω κάτω δεξιά, Υoutube. Αν το πατήσεις θα σε πάει κατευθείαν στο youtube.

  18. Ο/Η Ανδρέας λέει:

    Ειδοποιησέ με σε παρακαλώ, οταν το ξαναποστάρης στο youtube΄.
    Ανδρέας

  19. Ο/Η katia λέει:

    Den perimena tipote ligotero ap to «yperoxo», kati pou mono enas «erasitexnis» EYAISTHITOS san ton TRANCEMEDIA tha mporouse na dosei! Kai leo «erasitexnis», giati oi «epaggelmaties» eyaisthitoi , kserete, oi dithen diladi, exoun plimmirisei to kosmo san tis plimmires tis dikes mas sto Queensland!
    An oloi mas eixame ti dinami na ekfrastoume etsi san ton TRANCEMEDIA, an oloi mas eixame ti dynami na leme PANTA ayto pou eimaste ki oxi ayto pou theloun OI ALLOI na eimaste, an oloi mas eixame ti dynami na «fonaksoume» mesa apo tin eilikrineia pou mas prosferei i dynami tou myaloy mas, tote ASFALOS kai tha zousame s’ enan kalytero kosmo! O TRANCEMEDIA mas deixnei to «dromo»!
    S’ eyxaristoume agori mou! Eisai mia alithina FOTEINI AXTIDA sto SKOTEINO ONEIRO tis kathimerinotitas mas!

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Tώρα εγώ τί να απαντήσω σε αυτά που λες βρε Κάτια; Με σκλαβώνεις με αυτά…

      Δεν ξέρω αν είμαι έτσι όπως με περιγράφεις, γιατί η άποψη που έχουμε για τον εαυτό μας και η άποψη που έχουν οι άλλοι, είναι διαφορετική. Όπως και να έχει, σε ευχαριστώ πολύ Κάτια και τώρα που με »εντόπισες» ελπίζω να σε βλέπουμε εδώ μέσα.

      Να’σαι καλά.

  20. Ο/Η trancemedia λέει:

    Zητάει κινητό το youtube?? Από πότε; Δεν θυμάμαι να έχω δώσει κινητό πουθενά. Αν ζητάει καλά έκανες και δεν γράφτηκες.

    Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ φίλη HAPPYHEART.

  21. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    να συμπληρωσω your mind works perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    μπραβο καλε μου φιλε υπεροχο μονταζ ,μουσικη,απο το μεσημερι ασχολουμαι η ασχετη να γραφτω στο you tybe να γραψω σχολιο κ τελικα μου ζηταει κινητο τηλ/νο,δεν το κανω καλε μου σορι,εχουνε μπει στο σπιτι μας …..να μην μπουνε κ στο »κρεββατι» μας
    η δουλεια σου υπεροχη κ παλι μπραβο

  23. Ο/Η GEORGE λέει:

    Συναρπαστικο, ενα υπεροχο ταξιδι.
    Τελικα εισαι μεγαλο ταλεντο, μπραβο σου, ευχομαι ακομη καλυτερα

  24. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Λοιπόν έχουμε και λέμε,
    Inception, The Matrix, The Cell, Stalker, The Fountain και …ξεχνάω κάτι?

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Bεβαίως και ξεχνάς!

      »ΤΗΕ 13ΤΗ FLOOR» / »DARK CITY» / »WHALE RIDER» / »THE MATRIX RELOADED» / »THE MATRIX REVOLUTIONS» / DONNIE DARKO» / »SHUTTER ISLAND» / »JOHNNY MNEMONIC» / »PAN’S LABYRINTH» / »FLATLINERS» /

  25. Ο/Η libe λέει:

    BRAVO trancemedia… Πολύ ωραία δουλειά έχεις κάνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ενθουσιάστικα!!!!!! Απίστευτη οπτικοακουστική αρμονία!!!!!!!! Π Α Ν Τ Α Τ Ε Τ Ο Ι Α …

Σχολιάστε

