Τα ψεύτικα e-mails που κυκλοφορούν συνεχώς… ~ apneagr

Posted: 10/03/2012 in ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ)

Φυσικά, από τα διάφορα mails που μου στέλνετε, την έχω πατήσει κι εγώ σε μερικά τα οποία είναι εδώ μέσα. Δεν μπορώ να ξέρω από αυτά που μου στέλνετε κατά πόσο ισχύουν ή όχι. Και ούτε θα κάτσω να το ερευνήσω το θέμα. Εγώ τα βάζω εδώ, κι όποιος θέλει ας ψαχτεί να τα διασταυρώσει κατά πόσο είναι αλήθεια ή όχι. Πατήστε το λινκ από κάτω να πάρετε μια γεύση από τον καταιγισμό που δεχόμαστε όλοι μας με τα emails.

Τα ψεύτικα e-mails που κυκλοφορούν συνεχώς… ~ apneagr.

 

 

Σχόλια
  1. Ο/Η sweetheart λέει:

    μην ανυσηχεις καλε μου ,διαβαζουμε κ καταλαβαινουμε αυτα που πρεπει
    ουτος η αλλος κ στις δυο περιπτωσεις ειμαστε επιφυλακτικοι
    τωρα για τ αυγα στο παμπριζ δεν βρησκω κ πολυ ψεμμα
    ο,τι μας ενημερωνεις ειναι απο καλη διαθεση για εμας οπως κ οι φιλοι που τα στελνουν

Σχολιάστε

