THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN – PART 1 / KΡΙΤΙΚΗ

Posted: 28/01/2012 in ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

 

XA!

Σίγουρα περιμένατε ότι ΔΕΝ θα έκανα κριτική γι’αυτή την ταινία!

Mε βάση της βαθμολογίας στο IMDB που είναι 4,8/10 από πολλούς ψήφους, και επειδή έχω διαβάσει και κάποια πολύ αρνητικά σχόλια για την ταινία, αποφάσισα να κάνω κριτική μιας και την είδα μόλις τώρα.

Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και δέχομαι και κράξιμο για την δική μου κριτική. Το πώς επηρρεάζει μια ταινία τον κάθε άνθρωπο, δεν μπορεί να το ξέρει κανένας μας πιστεύω. Και μόνο γι’αυτό, θα έπρεπε να μην είμαστε τόσο απόλυτοι σχετικά για μία άποψη που μπορεί να έχει κάποιος. Το ίδιο ισχύει και για μένα φυσικά.

Δεν ξέρω πόσοι δίνετε βάση στις βαθμολογίες μιας ταινίας. Εγώ πάλι, ποτέ. Θα μπω βέβαια να δω την βαθμολογία, αυτό όμως δεν θα με επηρρεάσει απ’το να δω την ταινία, και ούτε από τα όποια σχόλια διαβάσω.

Για την συγκεκριμένη ταινία ήμουν πολύ επιφυλακτικός, καθώς το προηγούμενο μέρος δεν μου άρεσε καθόλου. Είχε ηλίθιες ατάκες για οχτάχρονα και είχα νευριάσει πολύ με την ταινία καθώς την είχα δει και σινεμά με την κοπελιά. Έτσι, ήμουν πολύ επιφυλακτικός για την συγκεκριμένη.

Στο ψητό λοιπόν…

Εξαιρετική την βρήκα από την μεριά μου με πολύ πολύ έντονο συναίσθημα!

Η βαθμολογία που της δίνω, είναι 8/10. Όχι για όλη την σειρά! Αφού τελειώσουν όλα, τότε θα κάνω μια κριτική σαν σύνολο. Θεωρώ ότι δεν μπορείς να βαθμολογείς μια ταινία ξεχωριστά όταν είναι μισοτελειωμένη. Γιατί στην ουσία, είναι μία ταινία κομματιασμένη σε κομμάτια. Ωπότε το σύνολο μετράει για εμένα. Έτσι, δεν έχει και πολύ σημασία η σημερινή βαθμολογία μου.

Εσείς που διαβάζετε τώρα, σίγουρα άλλοι με βρίζετε και άλλοι συμφωνείτε…Τί να κάνουμε όμως; Έτσι ήταν μια ζωή τα πράγματα. Άλλοι συμφωνούν κι άλλοι, όχι.

Ίσως είναι η πιο δεμένη σαν ταινία, μετά το πρώτο Twilight που μου άρεσε τόσο πολύ. Και ναι, ούτε εμένα μου αρέσει ο πρωταγωνιστής της. Δεν έχει να κάνει όμως με αυτό. Η συγκεκριμένη ταινία, ξέρω ότι άγγιξε πιο πολλές γυναίκες από άντρες. Και ο λόγος είναι γιατί οι άντρες, όχι όλοι φυσικά, δεν τα πάνε καλά με τις αισθηματικές ταινίες. Τις θεωρούν μελό, ή ότι αυτά γίνονται στα παραμύθια. Μα ο κινηματογράφος περνάει πολλά πράγματα ανάλογα το είδος της κάθε ταινίας. Στην συγκεκριμένη, ο πυρήνας της είναι το συναίσθημα και ο ερωτισμός, και μετά όλα τα άλλα. Δράση κλπ.

Τα συναισθήματα που σου περνάει σαν ταινία, είναι τόσο έντονα και δυνατά. Αγάπη, αφοσίωση, προστασία, και κυρίως, δεν δείχνει ότι οι ηθοποιοί υποκρίνονται. Φαίνεται να το ζουν όλο αυτό και πολύ έντονα μάλιστα. Μου άρεσε πάρα πολύ σαν ταινία. Μου άρεσε το μωρό πάρα πολύ, και εκνευρίστηκα γιατί τώρα περιμένω με αγωνία να δω και το τέλος της στην επόμενη.

Τί πανέμορφο μωράκι ήταν αυτό; Κοιτάχτε φατσούλα. Ποιος μπορεί να αντισταθεί και να πει το αντίθετο;

Δεν περιμένετε φυσικά να σας πω τί γίνεται στην ταινία γιατί θεωρώ ότι από το τρέιλερ καταλαβαίνεις τί θα δεις. Οι φαν του βιβλίου θα την λατρέψουν σαν ταινία όπως συνήθως, και αυτοί που δεν έχουν διαβάσει τα βιβλία, μάλλον θα την βρουν ρηχή. Εγώ πάντως, δεν έχω διαβάσει τα βιβλία και η συγκεκριμένη ταινία μου άρεσε πάρα πολύ σε σχέση και ιδιαίτερα με την προηγούμενη.

Να πω όμως σε όσους/ες σκοπεύουν να την δουν, ότι αν πάτε με την λογική ότι θα δείτε μάχη, μην πάτε καθόλου να την δείτε. Μόνο στο τέλος θα δείτε μάχη που κι αυτή είναι για 1 λεπτό. Νομίζω ότι εξαρχής όλες οι ταινίες Twilight είχαν σκοπό να εστιάσουν στο συναίσθημα. Απλά σε μερικές ταινίες δώσανε παραπάνω βάση στην δράση ώστε να προσελκύσουν κι άλλο κοινό, και κάπου χάθηκε αυτή η μαγεία που ήθελε η ταινία να προσφέρει. Απ’ότι μου λέει πάντως η κοπελιά μου που έχει διαβάσει τα βιβλία, από θέμα μάχης που γίνεται χαμός, είναι το τελευταίο μέρος. Τώρα, ΑΝ θα το αποδώσουν και ωραία στην ταινία, είναι μια άλλη ιστορία.

Ξέρω ότι δεν θα συμφωνήσετε πολλοί με την άποψή μου. Αλλά εστιάζετε σε λάθος σημείο. Ποτέ δεν θα μάθετε πόσο πολύ με άγγιξε σαν ταινία ή κάποιον άλλον. Εσάς μπορεί να μην σας περάσει το συναίσθημα που περνάει κι ας βλέπετε αισθηματικές ταινίες. Για τον κάθε άνθρωπο είναι και μια ξεχωριστή εμπειρία. Για άλλους καλή, για άλλους κακή.

Ξεκινήστε λοιπόν να με κράζετε. Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με αυτό. Μου άρεσε και δεν μπορείτε να με πείσετε για το αντίθετο επειδή δεν άρεσε σε εσάς. Με αυτή την λογική, πρέπει να προσπαθήσω κι εγώ να πείσω εσάς ότι είναι πάρα πολύ ωραία σαν ταινία.

Τα συμπεράσματα, δικά σας.

Σχόλια
  1. Ο/Η zniopz λέει:

    E exis dikio file idika gia to teleutaio pou ipes oti se agijjes i tenia toso poli ki ego to idio exo trelathi. Pote den mou aresan oi sinethimatikes tenies alla auti me agje kai den jero giati akoma i kaliteri tenia pou exo di

  2. Ο/Η sweetheart λέει:

    εχεις αποδειξει οτι εχεις γουστο ,αν κ βλεπεις τα παντα
    δεν εχω δει καμια, τωρα με κανεις να θελω πακετακι…….
    ο τροπος δε που κανεις κριτικη με ξετρελενει ,μας ανοιγεις την καρδια σου !!!!!!!!!!που λαμπει!!!!!!!!
    μπραβο καλε μου!!!!!!!!

Σχολιάστε

