ΣΚΟΡΠΙΟΣ / ΖΩΑ

Posted: 03/09/2011 in ΖΩΑ

 

 

ΤΣΑ!!

Καλό μας χειμώνα παιδιά.

Μετά την καλοκαιρινή παύση, ξεκινάω με μία καινούρια κατηγορία που θα λέγεται ΖΩΑ. Μέσα σε αυτή την κατηγορία, θα μπαίνει ότι έχει να κάνει με ζώα. Επειδή έχω πολύ στενή επαφή γενικά με τα ζώα, είπα να μπουν κι αυτά στον χορό.

Το πρώτο ζωάκι λοιπόν που ξεκινάω όπως θα είδατε και στην φωτό και στον τίτλο, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από τον αγαπημένο μου σκορπιό. Μισό, υπάρχουν λόγοι…

Μερικοί/ές, ίσως ξέρουν ότι το πρόσφατο κατοικίδιό μου, είναι ο σκορπιός. Δεν είναι πανέμορφο το χρυσό μου; Το νου σας ΤΙ θα απαντήσετε γιατί θα σας γδάρω…

Το γιατί ξεκινάω με τον σκορπιό, θα το δείτε σιγά σιγά…

Πάμε λίγο να τον αναλύσουμε…

Ο σκορπιός λοιπόν και η πρώτη μου επαφή μαζί του, ήταν όταν ήμουν 14 χρονών. Μου είχε πει κάποιος τότε, ότι στο χωριό του τα καλοκαίρια, φοράνε μπότες το βράδυ γιατί είναι γεμάτο σκορπιούς και τους τσιμπάνε. Έτσι τον παρακάλεσα γυρνώντας από το χωριό του αν μπορεί να φέρει έναν για να τον δω. Μέχρι τότε, μόνο στα ντοκυμαντέρ είχα δει σκορπιό και δεν σας κρύβω ότι με τράβαγε από πολύ μικρό αυτό το «ιδιαίτερο»  ζωάκι.

Επιστρέφοντας λοιπόν από το χωριό του αυτός ο άνθρωπος, μια μέρα στην δουλειά κατά την διάρκεια του διαλείματος, ανοίγει ένα πακέτο από τσιγάρα και τον αμολάει κάτω. Τρελάθηκα. Ήταν τσιτωμένος ο σκορπιός με την ουρά του ψηλά έτοιμος για επίθεση. Τον κοίταγα και τον ξανακοίταγα ακούγοντας και τον άνθρωπο που μας έλεγε διάφορα περιστατικά με σκορπιούς στο χωριό του. Ύστερα κάποιος με άνα αιχμηρό αντικείμενο, τον έκοψε στην μέση και τελείωσε το διάλειμα και το live ντοκιμαντέρ.

Μερικά χρόνια αργότερα και είμαι φαντάρος στην Μυτιλήνη. Είχα ακούσει ότι έχει πολλού σκορπιούς τα καλοκαίρια. Έτσι,  βγήκα στα χωράφια και άρχισα να σηκώνω πέτρες για να βρω σκορπιό. Και ξαφνικά, βουαλά! Βρήκα τον πρώτο. Ήταν ξανθός προς το κίτρινο. Με ένα μπουκάλι και ένα ξύλο σπρόχνωντάς τον μέσα, τον πήρα στο θάλαμο. Μόλις βγήκα έξω, πήγα και αγόρασα μία μικρή πλαστική γυάλα για να τον βάλω μέσα. Τώρα που είχα την γυάλα, ήμουν έτοιμος να βρω κι άλλους. Έφτασα να έχω καμιά 20αριά σκορπιούς μέσα στην γυάλα. Μόλις θα έπαιρνα άδεια θα τους έφερνα Αθήνα να τους κρατήσω. Δεν πρόλαβα όμως…Με ανακάλυψε ο διοικητής και με έβαλε να τους πετάξω.

2 μέρες πριν πάρω άδεια, βγήκα από το στρατόπεδο να βρω τουλάχιστον έναν για να πάρω μαζί μου. Βρήκα 2 και τους έφερα σπίτι. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το εξής:

Εκείνη την εποχή, είχα και μία λάμπα black light. H λάμπα black light, είναι μία σκούρα μωβ λάμπα που κάνει κάποια χρώματα να φωσφορίζουν. Πχ το κίτρινο φωσφοριζέ, πράσινο και πορτοκαλί. Όταν την άναβες, ο σκορπιός φωσφόριζε. Αυτό που κατάλαβα τώρα πια, είναι ότι με τo black light, φωσφορίζουν όλοι οι σκορπιοί, ανεξάρτητα από την ράτσα τους και το χρώμα τους. Αυτό γίνεται επειδή έχουν μια ουσία στο σώμα τους. Το είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ. Το χρώμα που γίνονται μόλις τους ρίξεις αυτό το φως πάνω τους, είναι αυτό από κάτω που έφεξα τον δικό μου με ένα φακό με τέτοια λάμπα.

 

 

Μαμάτος, έτσι;

Όταν τελείωσε λοιπόν η άδειά μου στην Αθήνα, άφησα τον αδερφό μου να προσέχει τους σκορπιούς και να τους πετάει κάνα έντομο για φαϊ. Ήρθε όμως η ώρα για διακοπές και ο αδερφός μου τους πήρε μαζί του γιατί δεν είχε να τους αφήσει σε κάποιον άλλον να τους προσέχει. Ποιος άλλος καμένος σαν εμάς, τα κάνει αυτά; Χαχαχαχα

Στις διακοπές του λοιπόν, κάποιοι φίλοι του, πειραματιζόντουσαν με τους σκορπιούς και επειδή τους φοβόντουσαν, τους σκότωσαν. Όταν μου το είπε στο τηλέφωνο, φρίκαρα. Αποφάσισα να μην πάρω άλλον από το νησί γιατί θα είχε την ίδια κατάληξη. Έτσι, περίμενα να απολυθώ. Σιγά σιγά όμως τους ξέχασα, απολύθηκα και δεν εφερα κανένα πίσω.

Και ερχόμαστε στο σήμερα…

Είχα αρκετά χρόνια να ασχοληθώ με κάποιο ζωάκι. Έτσι φέτος, πήγα σε κάποιο pet shop, με την προυπόθεση να πάρω ή σκορπιό, ή ταραντούλα. Μόλις είδα όμως αυτό τον σκορπιό στην πρώτη φωτό πάνω πάνω, τον ερωτεύτηκα και τον πήρα.

Μετά από μια εβδομάδα, πήρα και δεύτερο για να έχει παρέα. Αγόρασα και γυάλα με όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται και ορίστε τα καμάρια μου:

 

Οι συγκεκριμένοι σκορπιοί, είναι τριπλάσιοι σε μέγεθος από τους ελληνικούς σκορπιούς. Για την ακρίβεια, είναι από τους μεγαλύτερους σκορπιούς στον κόσμο. Η προέλευσή τους είναι από την Αφρική και η ράτσα τους είναι «Αυτοκρατορικός«. Emperor Scorpion.

To δηλητήριό τους είναι στην ουρά στο κεντρί, και αν σε τσιμπήσουν δεν πεθαίνεις όπως πολύ κόσμος με ρωτάει. Είναι ακριβώς όπως το τσίμπημα της σφήγγας. Μόνο που με τον σκορπιό έχεις περισσότερο πόνο και μεγαλύτερο. Φυσικά αν είσαι αλεργικός και σε τσιμπήσει, θα πεθάνεις αν δεν προλάβεις να πας στο νοσοκομείο. Αν είσαι όμως αλεργικός, και μέλισσα να σε τσιμπήσει, πάλι θα πεθάνεις. Εγώ λοιπόν δεν είμαι και δεν κινδυνεύω.

Ο λόγος λοιπόν που έβαλα σαν πρώτο ζώο τον σκορπιό, είναι γιατί έγινα πατέρας!! Ναι ναι. Ο πρώτος σκορπιός που αγόρασα, πρέπει να ήταν έγγυος. Αποκλείεται να ζευγάρωσαν σε εμένα, καθώς η εγγυμοσύνη της θηλυκιάς, διαρκεί από 9-18 μήνες. Και αφού τους έχω 3 μήνες κοντά εγώ, άρα αποκλείεται να μου ζευγάρωσαν. Πόσα μικρά έκανε; 25-30. Λέω 25-30, γιατί ακριβώς δεν μπορώ να ξέρω. Είναι όλα επάνω στην πλάτη της και είναι το ένα πάνω στ’άλλο. Έτσι με σιγουριά δεν μπορώ να ξέρω. Σε κάνα δυο εβδομάδες που θα κατέβουν από την μαμά, θα ξέρω

Γεννάει μικρά ο σκορπιός και όχι αυγά. Και εγώ αυγά νόμιζα ότι έκανα. Κατατάσεται στο είδος των αραχνοειδών και έχει μικρές τρίχες πάνω του, οι οποίες εντοπίζουν τις δονήσεις στο χώμα. Αν περάσει κοντά από την φολιά κάτι, την μάμησε. Τον δεύτερο σκορπιό που είχα, τον έβαλα ξεχωριστά ώστε να αφήσω την μητέρα ήσυχη με τα μικρά. Την τρίτη μέρα, βγήκε από την φωλιά της για να πιει νερό, κι έτσι την τράβηξα βίντεο. Τα άσπρα πραγματάκια στην πλάτη της, είναι τα παιδιά μου…χαχαχαχα

Δείτε…

 

 

Δεν πολυκαταλάβατε και πολλά έτσι; Επειδή εγώ δεν θέλω να την ενοχλήσω, δείτε από κάτω ορισμένα βιντεάκια από το Youtube με άλλες μητέρες και τα μικρά τους:

 

 

Σχόλια
  1. Ο/Η trancemedia λέει:

    Γεια σας παιδιά. Με ένα σχόλιο θα απαντήσω σε όλους και όλες σας.

    Λοιπόν…

    Από μωρό παιδί έχω μεγαλώσει με ζώα. Ίσως να είναι και ο λόγος που σέβομαι όλα τα ζώα. Ή ίσως έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Θυμάμαι τον παπού μου που μου μάζευε βατράχια για να μου τα δώσει. Με σκύλους-γάτες πάντα τα είχα καλά. Ήταν πλέον μέλη της οικογένειας. Θυμάμαι στο Δημοτικό που είχα πιάσει μια σαύρα (από τότε σήκωνα πέτρες στα χωράφια.χαχαχα), και την είχα βάλει στην τσέπη μου και πήγα στο σχολείο. Όταν με ανακάλυψε η δασκάλα, άρχισε να ουρλιάζει μόλις είδε την σαύρα, με πέταξε έξω από την τάξη και φώναξε την μάνα μου να της πει για την σαύρα.χαχαχαχα
    Όταν πήγα γυμνάσιο, ξεκίνησα με τα παπαγαλάκια. Τα ζευγάρωνα και είχα κάνει ολόκληρο στρατό. Ταυτόχρονα έκανα αι συλογή με κάκτους. Μόλις πήγα στρατό τα πούλησα όλα γιατί δεν είχα κάποιον να τα φροντίζει. Ώρες ατελείωτες με τα ντοκιμαντέρ με ζώα στην τηλεόραση επίσης. Ότι ντοκιμαντέρ έδιναν περιοδικά και εφημερίδες, τα έπαιρνα όλα.
    Η γάτα που είχαμε σπίτι και κοιμόταν φυσικά μέσα στο σπίτι, την είχαμε από το Δημοτικό (γατάκι), και έζησε 17 χρόνια. Όταν πέθανε, (από γεράματα φυσικά), έφυγε και πήγε στην ταράτσα και πέθανε μόνη της και ήσυχα. Σε κάθε γέννα της ερχόταν και μας ξύπναγε να της κάνουμε παρέα την ώρα που γεννούσε, αλλιώς δεν γένναγε. Αυτές τις καταστάσεις που έχω ζήσει με τα ζώα γενικότερα, είναι μια ολόκληρη ζωή και δεν συγκρίνονται με το να τα βλέπεις στην τηλεόραση. Δένομαι με όλα τα ζωντανά που είχα και έχω. Ακόμα και με τον σκορπιό που φοβάμαι να τον πιάσω μην με τσιμπήσει, ήδη έχω δεθεί. Και τώρα με τα μικρά ακόμα πιο πολύ.
    Άιναφετς έχεις δίκιο, παπούς έχω γίνει. χαχαχα
    Όσο για την αιχμαλωσία, θα συμφωνήσω με τον fwtisz. Δεν έχω τα ζώα για να κάνω την πλάκα μου. Είναι μέρος της ζωής μου. Οι σκορπιοί οι συγκεκριμένοι, έχουν γεννηθεί στην αιχμαλωσία λόγο του ότι ζευγαρώνουν και πολύ εύκολα. Δεν νομίζω ότι τα βασανίζω. Ίσα ίσα που τα γλυτώνω κι από τους φυσικούς τους εχθρούς. Κι εκτός αυτού, δεν έχω κάποιο ζώο που κινδυνεύει υπό εξαφάνηση. Υπάρχει αφθονία.
    Όσο για το τι θα κάνω τα μικρά, όταν μεγαλώσουν αρκετά, ίσως πουλήσω σε κάνα pet shop μερικά, ή τα δώσω σε κάποιον φίλο-γνωστό που θέλει. Και το φαϊ τους υπάρχει σε αφθονία επίσης. Κατσαρίδες, γρύλοι, ακρίδες, τζιτζίκια, αράχνες και γενικά όλα τα έντομα. Προχθές εκεί που καθόμασταν με κάτι φίλους, ήρθε κι έπεσε στο τζάμι ένα αλογάκι της παναγίας που λέμε. Εγώ έφταιγα; Φυσικά φαγώθηκε το ίδιο βράδυ. χεχε

    Δεν ξέρω αν σας κάλυψα με την απάντησή μου, αλλά το ελπίζω…

    Ζώα που είχα:

    Γάτα, σκύλο, παπαγαλάκια, παραδίσια (πουλιά), αγριοπούλια, (καρδερίνες φλώρια κλπ), καρακάξα από μωρό, βατράχια, σαύρες, κουνέλια, πάπιες, χελώνες ξηράς, χελώνες νερού, (ακόμα τις έχουμε από το Δημοτικό κι αυτές), iguana, ψάρια (γκάμπι) τα οποία μου είχαν γεννήσει, χάμστερ, φίδι του αγρού και τέλος τους σκορπιούς μου με την αποικία γρύλων που μου έχουν γεννήσει κι αυτοί. Δεν ξέρω αν ξέχασα κανένα ζωάκι μου. Ελπίζω πως όχι.

  2. Ο/Η fwtistz λέει:

    Καλώς ήρθες κι από μένα. Είναι κι εγώ τεράστιος φιλόζωος (με μεγάλη μου λατρεία τις γάτες καθώς έχουν περάσει απο τα χέρια μου καμιά 20αριά). Θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες περί ελευθερίας κτλπ, καθώς σε καταλαβαίνω απόλυτα ότι η «αιχμαλωσία» (που σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ έτσι) έχει να κάνει με το πόσο τα αγαπάς και είναι ανάλογη με το πόσο η κατοικία που προσφέρεις στο οποιοδοίποτε κατικοίδιο είναι εφάμιλη του φυσικού του περιβάλλοντος. Και πάλι σε συγχέρω για την αγάπη που τα έχεις, μου αρέσουν οι σκορπιοί αν και αυτό με την εγκυμοσύνη κάπως με αηδιάζει όπως βλέπω την ασπρίλα από πάνω😛

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Λοιπόν καταρχάς χαίρομαι που εκτός από αγαπημένες ταινίες και τον αγαπημένο Κρισναμούρτι, αποφάσισες να εμπλουτίσεις το ιστολόγιο-σπιτικό σου με ζωάκια αγαπημένα και μη!
    Έχω όμως μια παρατήρηση, δεν έγινες πατέρας…παππούς έγινες, εκτός αν μαμόθηκες με καμιά σκορπίνα και μας το έκρυψες, γιατί τα παιδιά των παιδιών σου, είναι εγγόνια σου!
    Να χαίρεσαι τα pet σου, αλλά θα συμφωνήσω με την nefertiti πως δεν βρίσκω σωστό να μεγαλώσεις μια τεράστια πια αποικία σκορπιών εκτός του φυσικού τους περιβάλλοντος και θα σου πρότεινα να τους αμολήσεις κάπου που θα έχουν σίγουρη (μη ανθρώπινη) τροφή…

  4. Ο/Η nefertitigr λέει:

    Καλό φθινόπωρο κι απο μένα🙂
    Έχω ακούσει πολλές φορές την προτίμηση πολλών σε «ιδιαίτερα κατοικίδια» και καταλαβαίνω οτι υπάρχουν ξεχωριστοι λόγοι στον καθένα γι αυτό….. Έχω παρ’ όλα αυτά μερικές απορίες.
    Απορία 1η: Τι ακριβώς σε τραβάει στο σκορπιό? Εκτός φυσικά από την περιέργεια για παρατήρηση σχετικά με τον τρόπο που συμπεριφέρεται….
    Απορία 2η: Η αγάπη για τα ζώα δεν συμπεριλαμβάνει και το ενδιαφέρον μας αν ο τρόπος και ο χώρος που τα έχουμε στο σπίτι ειναι ο σωστός, μακριά από το φυσικό του περιβάλλον?

  5. Ο/Η sweetheart λέει:

    καλο φθινοπωρο κ καλο χειμωνα
    καλως ηρθες ,μας ελειψες το σιγουρο
    το αλλο σιγουρο θα γινεις ενας καλος πατερας ,οταν συμπεριφερεσαι ετσι στα ζωα κ η λεπτομερεια ..πηρες δυο για παρεα….ωραια η σκεψη σου για τα ζωα..προσωπικα ανατριχιαζω με το ειδος αυτο κ τα φιδια
    εσυ εχεις μια αδρεναλινη γενικα ριψοκινδυνη ,χαιρομαι που δεν εισαι αλεργικος
    για πλακα, ζωδιακα τι κανει ενας σκορπιος οταν βρει ενα εμποδιο?
    Ο Σκορπιός θα κάτσει ήσυχα, θα επισημάνει τα αδύνατα σημεία του εμποδίου, αλλά δε θα του αρκεί να το εξουδετερώσει. Θα κολλήσει με εμμονή, μέχρι να το καταστρέψει εντελώς ή να καταστραφεί.
    τι κανει ενας καρκινος?[την εγραψα την λεξη…]

    Ο Καρκίνος θα επιχειρήσει να τα φτιάξει με το εμπόδιο: Είναι ο σταθμός του προορισμού του, θα το πιάσει με τις δαγκάνες του και θα το κουβαλάει με απίστευτη προσκόλληση και με κίνδυνο να πάθει ασφυξία το εμπόδιο! Στο τέλος όταν το εμπόδιο ξεπεραστεί, θα μελαγχολήσει.
    προσεχε λοιπον αυτη την σχεση…χα χα [ευαισθητε μου φιλε ] με περασες
    οσο για την μυτυλινη [εκει στον πολιχνιτο ….μην το θυμαμαι] πηγα να δω καποιο φανταρο κ φρικαρα!

Σχολιάστε

