THIS BOY’S LIFE (1993) ΑΓΕΦΥΡΩΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Posted: 17/07/2011 in ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ, LEONARDO DiCAPRIO, ROBERT DE NIRO

Σήμερα είστε λίγο άτυχοι…

Άτυχοι, γιατί αυτή την ταινία, δεν θα μπορέσετε να την βρείτε εκτός ίντερνετ, γιατί δεν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα σε dvd.

Την ταινία αυτή, η οποία ΕΙΝΑΙ από τις αγαπημένες μου, λόγω ερμηνειών από τους αγαπημένους μου DiCaprioDe Niro, πρώτη φορά την πέτυχα στην τηλεόραση όταν ήμουν μικρός, αλλά στην τελευταία σκηνή. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση αυτή η μία σκηνή. (Αν την δείτε θα καταλάβετε.) Την ξαναπέτυχα μετά από 1-2 χρόνια ξανά στην τηλεόραση, αλλά πάλι λίγο πριν το τέλος της. Γκαντεμιά έτσι; Σε αυτό το σημείο, αρχίζω και παίρνω ζβάρνα όλα τα βίντεο κλαμπ. Μάταια. Δεν την βρήκα ποτέ. Αποφάσισα λοιπόν να την παραγγείλω από εξωτερικό. Έφτασε λοιπόν στα χέρια μου και κοίταζα με θαυμασμό το κουτί της ταινίας, και που επιτέλους είχε φτάσει στα χέρια μου. Αποφάσισα να κάνω μετάφραση της ταινίας, αφού είχε αγγλικούς υπότιτλους. Το έκανα πρώτα για εμένα και μετά για να την δώσω σε φίλους-γνωστούς-συγγενείς να την δουν. Το αποτέλεσμα, ΑΨΟΓΟ! Γι’αυτό είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες αυτή.

Διάβασα σε μια συνέντευξη του DiCaprio, που μιλούσε για αυτή την ταινία:

Στην οντισιόν που πήγε να περάσει για την ταινία, ήταν ο De Niro στον χώρο, κρατώντας ένα βαζάκι με μουστάρδα, ο οποίος πήγαινε σε κάθε υποψήφιο για τον ρόλο και το έβαζε στην μούρη τους επίτηδες για να τους εκνευρίσει και να δει την αντίδρασή τους. Από αυτή τη σκηνή πήρε ο DiCaprio τον ρόλο. Σκηνή που είναι όπως σας είπα και πριν, η τελευταία της ταινίας.



Εκπληκτικός στην ερμηνεία του ο Leonardo DiCaprio. Εκπληκτικός στον ρόλο του αυταρχικού πατέρα ο Robert De Niro. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον ηθοποιό για τον συγκεκριμένο ρόλο.

Φανταστική επίσης και η Εllen Barkin στον ρόλο της μητέρας.

Είναι μία ταινία που σίγουρα θα σας αρέσει γιατί έχει καταπληκτικούς ηθοποιούς μέσα, που όλοι τους παίζουν τρομερά. Μακάρι να μπορούσα να σας δώσω τους υπότιτλους που μετέφρασα ώστε να την δείτε. Δεν μπορώ να το κάνω όμως, γιατί έχουν δει παραποιήσεις τα μάτια μου τρελές.

 

Leonardo DiCaprio και Robert De Niro λοιπόν στα φόρτε τους! Οι δύο καλύτεροί μου άντρες ηθοποιοί, και δεν με ενδιαφέρει για όποιον/α δεν συμφωνεί μαζί μου. Δεν περιμένω να έχουν όλοι τα ίδια γούστα με μένα, και σεβαστή η κάθε αρνητική-θετική άποψη.

Βαθμολογία μου, 8,5/10

 

 

ΥΠΟΘΕΣΗ:

Η ταινία είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ βασισμένη στην αυτοβιογραφία του Tobias Wolff (Di Caprio) για τα βιώματά του σαν παιδί, που μαζί με την μητέρα του (Ellen Barkin), ψάχνοντας να βρουν μια καλύτερη ζωή, δυστυχώς πέφτουν πάνω στον αυταρχικό πατέρα (De Niro), ο οποίος θα τους κάνει την ζωή κόλαση.

CAST:

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: This Boy’s Life

ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: Αγεφύρωτες Σχέσεις

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Michael Caton-Jones

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Leonardo DiCaprio – Robert De Niro – Ellen Barkin – Jonah Blechman – Chris Cooper

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Tobias Wolff

ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ: Robert Getchell

ΓΛΩΣΣΑ: Αγγλικά

ΕΙΔΟΣ: Δραματική

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 1993

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 115′

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ:

Σχόλια
  1. Ο/Η pavlinos λέει:

    λαθος,εχω το basketball diaries.

  2. Ο/Η pavlinos λέει:

    εγω την εχω σε vhs ,την ειχε δωσει πριν απο χρονια το τηλεραμα,με ελληνικους υποτιτλους.

Σχολιάστε

