ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ – ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ

Posted: 04/05/2011 in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Και κάτι που πολλοί δεν ξέρετε για εμένα…

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ!!

Έχω μεγάλη αδυναμία στην φωνή του. Όχι στον βαθμό που έχω με τον DiCaprio, αλλά τρελαίνομαι όταν ακούω την φωνή του. Μην αρχίσετε τώρα, έλεος, ιεροσυλία κλπ κλπ (χαχαχα), γιατί δεν με απασχολεί. Είναι η άποψή μου και όποιος συμφωνεί (μάλλον κανένας χαχαχα), έχει καλώς και όποιος/α δεν συμφωνεί, πάλι καλώς έχει. Τι να κάνουμε;

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι έχει την καλύτερη φωνή από όλους τους τραγουδιστές! Μου αρέσει η χροιά της φωνής του πολύ. Όπως επίσης δεν κάνω πίσω στην φωνή του Πλούταρχου! Αυτοί οι δύο είναι οι αδυναμίες μου.

Πολλές φωνές αντρικές και γυναικείες μου αρέσουν, αλλά με αυτές τις δύο κάτι με πιάνει και δεν μ’αφήνει!

Απολαύστε λοιπόν ένα τραγούδι με τον Κώστα Καραφώτη από τον πρώτο του δίσκο,(ο καλύτερος για εμένα), που είναι γραμμένος σε μουσική από τον Αντώνη Βαρδή (άλλη φωνάρα!!), και σε στίχους από την Σοφία Αργυροπούλου.

Σχόλια
  1. Ο/Η sweetheart λέει:

    ΒΑΛΤΟΣ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΝ Κ ΔΕΝ ΑΞΟΥΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ……..ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ
    Η ΧΡΟΙΑ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΟΥ ΟΝΤΩΣ ΣΕ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ!!!!!!!!!

Σχολιάστε