THE WAY BACK (2010) / ΚΡΙΤΙΚΗ

Posted: 26/02/2011 in ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

Το είδα σινεμά λοιπόν, και σήμερα έχει κριτική…

Η ταινία όπως είχα πει και στο τρέιλερ που σας είχα βάλει, είναι ΤΑΙΝΙΑΡΑ! Άρα, δεν έπεσα έξω.

Η ταινία είναι υπέροχη, με πολύ ωραία φωτογραφία, μουσική, σκηνοθεσία και πολύ ωραίες ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς!

Και τώρα να σας διαφωτίσω λίγο, αλλά πρέπει να προσέχω για να μην σας αποκαλύψω πράγματα που πρέπει να δείτε.

Πιστεύω ότι οι περισσότεροι έχετε δει την ταινία »ALIVE». Είναι η ταινία με το αεροπλάνο που πέφτει και οι επιζήσαντες προσπαθούν να επιβιώσουν. ΤΑΙΝΙΑΡΑ και αυτή.

Το θέμα λοιπόν της ταινίας, είναι η επιβίωση. Αν λοιπόν σας άρεσε η ταινία Αlive, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ θα σας αρέσει και αυτή εδώ σήμερα.

Δεν έχει δράση η ταινία, δεν έχει εφφέ, δεν έχει ξύλο, πιστολίδι, ή ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο καθένας σας. Είναι καθαρά ταινία επιβίωσης, κάτω από αντίξοες συνθήκες με πολλά πολλά χιλιόμετρα περπατήματος. Όταν θέλεις κάτι πολύ, μπορείς να το πετύχεις.

Όπως θα ξέρετε, η ταινία είναι από αληθινό συμβάν και μας εξιστορεί την ιστορία 7 ανθρώπων. Ξεκινάει με την φυλάκισή τους και τον τρόπο διαβίωσης μέσα στην φυλακή, και μετά, την απόδραση και τον γολγοθά αυτών των ανθρώπων. Φυσικά μέσα στην φυλακή δεν θα δείτε πάρα πολύ ώρα, γιατί το θέμα της ταινίας είναι η επιβίωση έξω από αυτήν και οι σχέσεις που θα αναπτύξουν μεταξύ τους.

Θα εστιάσω στον Κόλιν Φάρελ ο οποίος παίζει άψογα τον Ρώσο σαν ερμηνεία, ο Εντ Χάρις όπως πάντα ΣΤΑΘΕΡΗ αξία σε όλες τις ταινίες που παίζει, ο Τζιμ Στέρτζες που μου αρέσει πάρα πολύ σαν ηθοποιός, πολύ καλός και αυτός, και μένει αυτή η καταπληκτική πιτσιρίκα με το περίεργο όνομα, η Σάοϊρς Ρόναν, που εμένα προσωπικά όποτε την βλέπω με καθηλώνει και δεν παίρνω τα μάτια μου από πάνω της. Μα ΤΙ ματάρες έχει; Και από ηθοποιοία ΣΚΙΖΕΙ!

Αυτά που περνάνε όλοι τους σε αυτή την μεγάααααλη πορεία, είναι τόσο ωραία σκηνοθετημένα, με τοπία εκπληκτικά, από χιόνια σε ερήμους, με φωτογραφία εκπληκτική, που πιστεύω δεν θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο. Πέφτει τρελλή πείνα στο ταξίδι τους, κούραση, δίψα και κινδύνους που θα πρέπει να ξεπεράσουν, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ το μακιγιάζ που έχει γίνει στα πρόσωπα των ηθοποιών, να δείτε τα πρόσωπά τους τα οποία έχουν σκάσει από ζέστες και κρύο, ΤΙ ωραία που φαίνονται.

Το τέλος της ταινίας, όπως και στην αρχή της, έχει να κάνει με τον ένα χαρακτήρα από τους 7. Εμένα προσωπικά δεν με χάλασε. Αν μας έδειχνε λίγο από όλους τους ηθοποιούς, δηλαδή την έναρξη και την κατάληξη του καθένα, θα ήθελε 1 ώρα ταινίας ακόμα. Σε αποζημιώνει για αυτό που παρακολούθησες, θα συγκινηθείτε και θα σας αφήσει ένα πολύ ευχάριστω συναίσθημα για αυτό που παρακολουθήσατε.

Σας την προτείνω με κλειστά μάτια να την δείτε και αν μπορείτε σινεμά, ώστε να γεμίσει το μάτι σας από τα καταπληκτικά τοπία και την φωτογραφία.

Βαθμολογία μου 8/10

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 


CAST:

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Peter Weir

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Slavomir Rawicz

ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ: Peter Weir – Keith R. Clarke

ΣΥΝΘΕΤΗΣ: Burkhard von Dallwitz

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ed Harris – Jim Sturgess – Colin Farrell – Saoirse Ronan – Mark Strong

ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 2010

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 133′

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΞΑΝΑ:

 

Σχόλια
  1. Ο/Η trancemedia λέει:

    Όπως τα λες nefertitigr. Χαίρομαι που σου άρεσε πολύ. Υπέροχη φωτογραφία! Γεμίζει το μάτι σου.

  2. Ο/Η nefertitigr λέει:

    Την ταινία επιτέλους κατόρθωσα να την δω…..
    Ήταν πολύ καλή, με πολύ ωραίες ερμηνείες απο όλους (αν κι εγω ειμαι φαν του Εντ Χάρις, που μου φάνηκε εξαιρετικός, οπως φυσικά και ολοι οι υπόλοιποι), με καταπληκτικά τοπία και μάλιστα σε άγριες καιρικές συνθήκες-Οι σκηνές στις χιονοθύελλες, οι εικονες των άγριων βουνών και η θέα της Λιμνης απο τα ψηλά, εκπληκτικές.
    Η ταινία δεν ήταν μόνο μια ταινία «επιβίωσης», ήταν ένα ψυχογράφημα κάποιων χαρακτήρων και πως ο καθένας αντιδρά οταν ξεπεράσει τα ορια του,- στέρηση της ελευθερίας του, σωματικά όρια, πείνα, κακουχίες, ενοχές,
    Και τι ειναι εκείνο που τον κρατά στη ζωή? Η θέληση του? Η φυσική του κατάσταση? Η ηλικία του? Η εφευρετικότητα του? Η δυνατότητα του να διατηρήσει διαύγεια πνεύματος και η ψυχραιμία του? Ή ο στόχος του να επιζησει για να εκπληρώσει μια επιθυμία του? Πιστεύω για τον καθένα απο μας διαφέρει….
    Καταπληκτικές οι εικόνες της εξάντλησης τους μετά απο χιλιάδες χιλιόμετρα, καταπληκτικά «ζωγραφισμένα» στο πρόσωπο τους, η εξάντληση και η ταλαιπωρία….
    Παρότι δεν έχει δράση οπως λεει ο Trancemedia, εμένα δεν με κούρασε καθόλου η ταινία, το αντίθετο θα έλεγα. Θα ηθελα κι εγώ τουλάχιστον στο τέλος αντι να αναφερθει στο μέλλον του ενός ήρωα, να αναφέρει κάτι και για τους υπόλοιπους, αλλά αυτο δεν ήταν τόσο σημαντικό, απλά ξεκίνησε με την ιστορία του ενός και κατέληξε σε αυτόν τον συγκεκριμένο.
    Γενικά με άφησε στο τέλος με την λαϊκή ρηση στο μυαλό μου…………
    «Χριστέ μου μη μου δώσεις όσα κακά μπορώ να αντέξω»
    Η ταινία ήταν ένας ύμνος στην ανθρώπινη αντοχή!!!!!

  3. Ο/Η trancemedia λέει:

    Φίλε μου, το ότι την βρήκα ταινιάρα εγώ, είναι για τα δικά μου δεδομένα. Δεν ξέρω τι περίμενες να δεις από την ταινία. Αν περίμενες κυνηγητά, μάχες κλπ, λογικό είναι να απογοητευτείς. Εγώ την είδα ξέροντας τι θα δω. Εσένα δεν σου άρεσε. Γούστα είναι αυτά!

  4. Ο/Η Δαναός λέει:

    ….ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕΣ ΤΑΙΝΙΑΡΑ………….. τότε τι να πούν και οι ταινιάρες!! Μια μακρόσυρτη, αδιάφορη, ανούσια πατάτα που ενδείκνυται για fan τις ΦΑΝΗΣ ΤΖΟΥΜΕΛΕΚΑ και του κατορθώματος( «μυθοπλαστικά» )να γίνεσαι ως πρωταγωνιστής κατ’ ανάγκην μαραθωνοδρόμος!! ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ και ο ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ μόνο θα την βαθμολογούσε με 8 !!!:(

  5. Ο/Η liakada λέει:

    Απόλυτα καθηλωτική! Πρέπει να την δω και στο σινεμά, σε μεγάλη οθόνη θα είναι άλλο πράγμα!

  6. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    θα την δω καλε μου με ανοιχτα τα ματια……..μου αρεσε κ το ALIVE ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Κ ΑΥΤΗ
    Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ,ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ

Σχολιάστε

