ΤΟ ΔΙΧΤΥ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ / ΟΜΙΛΙΑ 1 / ΤΖΙΝΤΟΥ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

Posted: 22/02/2011 in ΒΙΒΛΙΑ

Γεια σας ρε παιδιά.

Είπα να ανοίξω και αυτή την κατηγορία με τα βιβλία. Όχι ότι θα δείτε πάρα πολλά από εμένα σε αυτό τον τομέα, απλά ήθελα να βάλω το συγκεκριμένο βιβλίο του Τζίντου Κρισναμούρτι.

Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε ομιλίες. Σήμερα λοιπόν θα πάρετε την πρώτη ομιλία από το βιβλίο!

Οι ομιλίες από το συγκεκριμένο βιβλίο δεν θα μπούνε όλες αμέσως αλλά σταδιακά.

Τράβηξα φωτογραφίες από τις σελίδες του βιβλίου μία μία ξεχωριστά. Για όποιον/α λοιπόν του φαίνεται μικρή η εικόνα, μπορεί να πατήσει επάνω στην εικόνα για να μεγαλώσει λίγο ακόμα.

Για το βιβλίο δεν έχω να πω και πολλά. Το μόνο που θα σας πω, είναι ότι εγώ δεν είμαι άνθρωπος του βιβλίου, αλλά της ταινίας. Όταν το αγόρασα αυτό το βιβλίο (λόγω τίτλου), και το ξεκίνησα, ΚΟΛΛΗΣΑ! Θα το καταλάβετε και αρκετοί από εσάς που δεν γνωρίζετε, μόλις ξεκινήσετε να διαβάζετε…

Ελπίζω να σας αρέσει. Καλή σας διασκέδαση με ανοιχτά μυαλά!

Σχόλια
  1. Ο/Η Αntonis λέει:

    !!!!

  2. Ο/Η trancemedia λέει:

    Λοιπόν, θα απαντήσω με ένα σμπάρο σε δυο τριγώνια.χαχαχα

    Η συνέχεια από τις υπόλοιπες ομιλίες θα μπει εδώ σιγά σιγά.

    Δεν πρόκειτε να πάρω βιβλία να διαβάσω με ιστοριούλες. Προτιμώ την ταινία. Μου αρέσει να βλέπω εικόνα, κινήσεις του σώματος από μικρές έως μεγάλες.

    Το συγκεκριμένο βιβλίο, για μένα δεν είναι βιβλίο! Καταρχήν δεν μας λέει κάποια ιστορία, απλά βοηθάει να καταλάβουμε τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα και τί πραγματικά σημαίνουν ορισμένα πράγματα. Θα έλεγα ότι (μιλώντας πάντα και μόνο για εμένα), αυτές οι ομιλίες, είναι σαν βοήθημα για να αρχίσεις να αντιλαμβάνεσαι διαφορετικά τα πράγματα. Τα λέει τόσο ξεκάθαρα και απλά, που τα καταλαβαίνουν όλοι. Το θέμα είναι αν όντως δέχονται όλοι κάποια πράγματα μέσα στο βιβλίο. Και αυτή είναι η ουσία! Να μην δεχόμαστε τίποτα και από κανέναν! Εμείς πρέπει να γίνουμε οι κριτές, οι παρατηρητές. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Δεν μπορώ να χωνέψω ότι κάποιος που θα διαβάσει Κρισναμούρτι, δεν θα του τσιγκλίσει έστω και λίγο το ενδιαφέρον από αυτά που λέει. Μπορεί να επαναλαμβάνεται σε πολλές του ομιλίες, επαναλαμβάνεται όμως για να τα καταλάβει ο κόσμος που τον ακούει τον βλέπει και τον διαβάζει, καλύτερα.

    Δεν έχω διαβάσει ΠΟΤΕ, αλλά και ούτε έχω δει ΠΟΤΕ κάτι τόσο ουσιώδες και αληθινό!
    Έχω αγοράσει αρκετά από τα βιβλία του Τζίντου, δεν τα έχω διαβάσει ακόμα λόγω χρόνου, γιατί δεν είναι τόσο απλό όσο μπορεί κάποιοι να φαντάζονται. Αν ξεκινήσεις, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!

  3. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    τρελλαινομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αλλα δεν εχω διαθεση, ομως μου εδωσεςτην ευκαιρια κ το διαδασα κ μου αρεσε πολυ!!!!!!!!!!!!περιμενω συνεχεια…
    [τα βιβλια οι καλυτεροι φιλοι, σου προσφερουν χωρις ανταλλαγματα]
    να διαβασεις της ΠΕΡΛ ΠΑΚ »κατω απο το βλεμμα του βουδα» βραβειο πουλιτζερ
    το κατι αλλο το εχω διαβασει 3 φορες κ θα το ξαναδιαβασω
    κ το καταπληκτικο του ΒΙΛΧΕΜΝ ΡΑΙΧ »ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ»θα ενθουσιαστεις ,ετσι οπως εχω κ εγω διαβασει τον χαρακτηρα σου=ποιοτικο!!!!!!
    να σαι καλα

  4. Ο/Η roula1970 λέει:

    Αμάν trancemedia, τι θα γίνει με την περίπτωσή σου? Θα μας τρελάνεις, πώς την είδες? Απ’τη μια να ψάχνουμε ταινίες, τώρα και βιβλία?

    Εγώ πάλι είμαι και του βιβλίου και θα ήθελα να είμαι ακόμη περισσότερο αλλά ποιος έχασε το χρόνο για να τον βρω εγώ…

    Θα φροντίσω να το τιμήσω ΚΑΙ αυτό, με την πρώτη ευκαιρία, όντως φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. ‘Ασε που αποτελεί και ωραιότατο δώρο όταν σπάω το κεφάλι μου κάθε φορά να βρω τι να πάρω.

Σχολιάστε

