10 »ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ» ΤΑΙΝΙΕΣ

Posted: 16/02/2011 in ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

Σήμερα λοιπόν, λέω να το δυσκολέψουμε λίγο το πράγμα…

Θα πούμε όλοι μας, 10 ταινίες περίεργες. Και όταν λέω περίεργες, δεν εννοώ μυστηρίου. Εννοώ, που μας φάνηκαν περίεργες χωρίς απαραίτητα να μας άρεσε κάποια ταινία ή να μην μας άρεσε. Ταινίες τις οποίες είπατε »Τί περίεργη ταινία ήταν αυτή;» Μπορεί να είναι συνδυασμός από διάφορα πράγματα. Θα πείτε όμως τις ταινίες που νιώσατε περίεργα, ότι δεν είναι σαν τις συνηθισμένες που έχετε δει. Και ξεκινάω εγώ. Aν μπορείτε, να βάζετε και το λινκ για να βλέπουμε ποια ταινία είναι. Αν πατήσετε σε οποιοδήποτε λινκ σε αυτά που βάζω εγώ, όλα οδηγούν στο imdb. Βρείτε την ταινία που θέλετε και κάντε αντιγραφή την διεύθυνση πάνω πάνω και επικόληση εδώ. Όποιος/α δεν ξέρει, δεν μπορεί,  δεν ξέρει ξένο τίτλο, ή βαριέται, ας το βάλει όπως θέλει. Δεν χάλασε κι ο κόσμος.

 

1: THE MINUS MAN http://www.imdb.com/title/tt0151582/

2: GERRY http://www.imdb.com/title/tt0302674/

3: MULHOLLAND DRIVE  http://www.imdb.com/title/tt0166924/

4: LA PLANETE SAUVAGE http://www.imdb.com/title/tt0070544/

5: A SCANNER DARKLY http://www.imdb.com/title/tt0405296/

6: MEMENTO http://www.imdb.com/title/tt0209144/

7: CRASH http://www.imdb.com/title/tt0115964/

8: ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND http://www.imdb.com/title/tt0338013/

9: EQUUS http://www.imdb.com/title/tt0075995/

10: UN CHIEN ANDALOU http://www.imdb.com/title/tt0020530/ (Αυτή βέβαια είναι μικρού μήκους). Αν δεν πιάνεται βάζω άλλη μία.

11: DEAD MAN  http://www.imdb.com/title/tt0112817/

 

Σχόλια
  1. Ο/Η trancemedia λέει:

    Aυτή η roula φωτιές μας έχει ανάψει.χαχαχαχα

  2. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    με καλυψατε ολοι σας κ ειδικα η ρουλα
    κ αν ειδα καποια απο περιεργεια ,δεν θυμαμαι τιτλο,βγηκε απο το μυαλο μου
    φιλακια σε ολους παντα κεφατοι

  3. Ο/Η trancemedia λέει:

    Εγώ δεν θα απαντήσω για να μην επαναλαμβάνομαι.χεχε

  4. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Μα όταν είδα το Inception δεν ειχαν γραφτει καν κριτικες. Ηταν 2-3η μεραπου ειχε γινει η δημοσιογραφικη προβολη στην αμερικη και να φανταστεις ετυχε, ουτε ειχα ακουσει τιποτα για τη ταινια…Σιγα μη περιμενω τους κριτικους για να σχηματισω γνωμη…
    Καλοι και αυτοί και βεβαιως οπως λες, πληρωνονται για να γραψουν καλα λογια ή και για να θάψουν ταινίες (όπως ειδαμε και στο ‘How to lose friends and alienate people»). Όσο για την ηλικια ,εγω ειμαι ακριβως 22, τωρα αν ειμαι σε καλη ηλικια για να καταλαβω ταινιες δε το ξερω και ουτε με απασχολει! Και για το οτι επαναλαμβανομαστε, ισως κατανταει κουραστικο, αλλα επαναληψη μητηρ μαθησεως!!!!!!

  5. Ο/Η roula1970 λέει:

    Αν ανατρέξω στην προηγούμενή σας αντιπαράθεση για το INCEPTION θα έλεγα ότι μάλλον επαναλαμβάνεστε φίλοι μου.

    Ο ένας είχε ακούσει τα καλύτερα όμως όταν είδε το Dr ZIVAGO του άρεσε αλλά δεν ξετρελάθηκε κιόλας. Για τον άλλο ισχύει το ίδιο, αλλά με το ΙΝCEPTION. Μ’άλλα λόγια ν’αγαπιόμαστε δηλαδή.

    Αν σε κάποιους αρέσει το παστίτσιο με κιμά περισσότερο, ενώ κάποιοι άλλοι το γουστάρουν ογκρατέν, τι πάει να πει? ‘Οτι επειδή οι φαν του κιμά είναι περισσότεροι είναι το πρώτο καλύτερο? Απλά πιο δημοφιλές θα έλεγα. Αν σε μένα αρέσει το ογκρατέν ακόμη και η μοναδική στον κόσμο να είμαι, πάλι αυτό θα μου αρέσει πιο πολύ. Και καταλήγουμε πάλι στο ίδιο συμπέρασμα: περί ορέξεως κολοκυθόπιτα…

    Και κάτι για τους τηλε/σινε κριτικούς. Προσωπικά, δεν πιστεύω στο θεσμό τους και μιλάω αποκλειστικά για τους επαγγελματίες (για να μην παρεξηγιόμαστε).
    Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους και πληρώνονται (αδρά κιόλας) από διάφορες πλευρές. Θέλω και ακούω λοιπόν τις απόψεις και τις κριτικές, από όποιον κι αν προέρχονται, επαγγελματία ή μη, όμως σε καμιά περίπτωση δε βασίζομαι πάνω τους, ούτε και με αποσχολούν τόσο. Για μένα μια καλή περιγραφή θα ήταν αρκετή. ‘Ετσι κι αλλιώς τη μούφα εγώ θα τη φάω, τη μετριότητα εγώ θα την υποστώ καθώς και το αριστούργημα εγώ θα το απολαύσω.

    Πάντως φταις trancemedia, εξαιτίας σου αποφάσισα να δω INCEPTIOΝ. Μια χαρά αντιστεκόμουν στην ιδέα τόσους μήνες, αλλά μ’εκείνα και με τ’άλλα αποφάσισα να το δω. ‘Ηταν στο 70% λίγο πριν κοιμηθώ χθες (σήμερα μάλλον) αλλά τώρα έχει ολοκληρωθεί, οπότε ελπίζω να βρω λίγο χρόνο μες στο Σαβ/κο. Για Ταρκόφσκι ακόμα ούτε συζήτηση όμως… χαχαχα

    Και τώρα στο θέμα μας!
    Με ποια ηλικία αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τα πράγματα? Με την πραγματική μας ή με την άλλη, την καλή? Γιατί εγώ είμαι αρκετά περισσότερο αλλά νοιώθω 22 εδώ και αρκεταααά χρόνια, έχω κολήσει πιθανότατα σ’αυτό το ωραίο νούμερο χαχαχα (πλάκα κάνω, δεν είναι πραγματικό το ερώτημα για να απαντηθεί).

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους μας και καλά να περνάμε!

  6. Ο/Η trancemedia λέει:

    Eδώ θέλω να καταλήξω. Ότι άλλοι είναι του βιβλίου και άλλοι της ταινίας! Και όπως θα καταλάβατε, εγώ είμαι της ταινίας!χαχα
    Το Mulholland το είχα δει τότε που βγήκε. Δεν το έχω ξαναδεί από τότε και σίγουρα θα το δω αλλιώς αν το δω τώρα.
    Για το Dr Zivago που λες, θυμάμαι παλιότερα σε σχόλια από κάποιο παιδί, είχαμε μια διαφωνία. Μου έλεγε το Stalker μάπα ταινία και μου Θεοποιούσε το Dr Zivago. Δεν το είχα δει όμως. Είχα ακούσει από πολλούς τα καλύτερα για την ταινία. Τελικά την είδα. Ε δεν ενθουσιάστικα έτσι όπως μου την περιγράφανε όλοι. Καλή, ωραία ταινία, αλλά από αυτά που είχα ακούσει περίμενα ότι θα δω κάτι πολύ ανώτερο.

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      E ειναι το γουστο του καθενα…Αλλο είδος ο Stalker αλλο ο Doctor Zhivago. Δεν τον εχω δει τον Stalker, καμια μέρα αν δε βαριέμαι θα τον δω.

  7. Ο/Η roula1970 λέει:

    Φίλε μου είσαι πολύ γρήγορος, δε σε προλαβαίνω. Ώσπου να πάω να σερφάρω λίγο, να ψάξω να δω κι εγώ ποιος είναι αυτός ο Ταρκόφσκι (για να μη με περνάτε για άσχετη όχι τίποτα άλλο) εσύ ξεχύθηκες. Ξέρεις τυφλό σύστημα?

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      χαχαχαχαχαχα Απλά έτυχε να είμαι εδώ και να παρακολουθώ τις εξελίξεις.

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Xm…Μα ξαναλεω ο κινηματογραφος (ειδικα μιας και ειναι εικονα) δεν απευθυνεται αποκλειστικα σε ομαδες ανθρωπων…Ειτε εισαι νοσοκομα, μαθητρια, νεκροθαφτης ή εισοδηματιας εχεις την ευκαιρια σου. Η καθαριστρια του ταρκοφσκι ειναι ενα παραδειγμα…Προσωπικα δε μ αγκιζει, εχω δει ταινιες του, εχω διαβασει «το σμιλευοντας το χρονο» και έχω παρακολουθησει μαθημα στη σχολη μου για το εργο του ακομα κολλαω στην εμμονη του με τα μπρουτζινα κρεβατια και την ομιχλη….
        Εγω παλι αυτο που λες,δε το παθαινω με ταινιες, το παθαινω με βιβλια! Τα διαβαζω καποια χρονια μετα και μπαμ! λεω, να τι εννουσε! Με τις ταινιες ειναι αλλιως μου χει συμβει μονο σε μια…Στο Μανολια.Την ειχα δει αρχικα στα 12 και λεω «τι βλακεια!»¨και οταν τη ξαναδα πριν κανα 2 χρονια τη καταλαβα…
        Μulholand drive χαλαρά το ξαναβλέπω, in a heartbeat που λενε! Εχω και χρονια να τη δω!
        Όσο για τις δικές μου ταινίες που βλεπω ξανα και ξανα? Groundhog Day, 13 going on 30, The sound of mucic, The mighty Ducks ,Breakfast Club και Almost Famous. παιζει να τις εχω δει συνολικα 100 φορες ολες μαζι…Ενοχη απολαυση καθε πασχα Dr Zivago, «τα παθη του χριστου» λόγω ειδικοτητος με θλίβουν…

  8. Ο/Η roula1970 λέει:

    Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, έχετε και οι δυο σας δίκιο.
    Κάποιοι από μας δεν έχουμε εκπαιδευτεί στο να βλέπουμε δύσκολες ταινίες, ούτε και τις κυνηγάμε με σθένος για να τις δούμε, με αποτέλεσμα σίγουρα να έχουμε χάσει κάποια αριστουργήματα αλλά και να έχουμε γλιτώσει από αρκετές μούφες.

    Χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι όταν παίξει να δούμε μια περίεργη ταινία είναι και στάνταρ ότι δε θα βγάλουμε κανένα νόημα ή έστω δε θα έχουμε κάποια ωφέλη από τον προβληματισμό που προκαλεί μια όχι εύκολη ταινία.

    Να προσθέσω επίσης ότι δεν είναι δυνατόν να είναι όλες αριστουργήματα ή όλες μούφες, γι’αυτό και καλά θα ήταν να μη γενικεύουμε.
    Που σημαίνει -όπως είπα και αρχικά- ότι ό,τι δε μας αρέσει επι της παρούσης, είτε επειδή δεν το πολυκαταλάβαμε στη συγκεκριμένη, είτε επειδή δε μας έκανε κάποιο ιδιαίτερο κλικ, είτε, είτε, χίλια είτε, πάει να πει ότι θα τις κρίναμε ως βλακείες ταινίες. Απλά κουλές ίσως… χα χα χα.

    Προσωπικά, όταν κάθομαι να δω ταινία, εύκολη ή δύσκολη, χαλαρή/προβλέψιμη ή με κάποιο ιδιαίτερο νόημα, απλά ή περίεργα γυρισμένη, είναι μια επιλογή που κάνω αναλόγως τη διάθεση της στιγμής.
    Πιστεύω ακόμη ότι είναι και θέμα χαρακτήρα, ιδιοσυγκρασίας, υπομονής, γιατί όχι και αντίληψης αλλά κυρίως είναι θέμα επιλογής. Κι αν δεν αντέξεις να δεις κάτι, δεν άντεξες ρε αδερφέ, απλά είναι τα πράγματα. Τα όρια του καθενός είναι αυτά που είναι, καθώς επίσης και τα γούστα του.
    Θυμάμαι πάντως ότι όταν είδα πολύ μικρή το THE WALL απλά έκανα υπομονή να το δω όλο μόνο και μόνο γιατί τρελλαινόμουν από τότε για τη μουσική των PINK FLOYD. ‘Οταν το ξαναείδα μετά από χρόνια και νόημα έβγαλα και σαφώς μου άρεσε πολύ και ως ταινία.
    ‘Ομως,
    Το MALHOLLAND DRIVE δε θα το ξαναέβλεπα με τίποτα, δε μ’αρεσε, ούτε το’πιασα.
    Το THE WHALE σου φίλε μου, μου άρεσε και αν τύχει θα το ξαναδώ, αν τύχει όμως.
    Τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΩΝ ΜΟΪΚΑΝΩΝ το βλέπω μια φορά το δίμηνο στάνταρ, είναι το ναρκωτικό μου και ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ κάθε Πάσχα (κλαίω αλλά το βλέπω).

    Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Δεν ισχύει άραγε για όλους μας το ίδιο?

    ‘Ομως μικρή είμαι ακόμα, έχω μέλλον και περιθώρια βελτίωσης και ωρίμανσης. Λες αν ξαναδώ το ΜΑLHOLLAND DRIVE μετά από 15-20 χρόνια να μου αρέσει ή και να βγάλω άκρη ακόμη-ακόμη? Δε νομίζω, αλλά ας μη το αποκλείουμε κιόλας.

    Στο φινάλε λοιπόν έχουμε όλοι δίκιο !!! χα χα χα

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Έχουμε ανοίξει θεματάκι μεγάλο βλέπω.χεχε. Εμένα μου αρέσει να ανταλάζουμε απόψεις, γι’αυτό και θα απαντήσω. Εμ τί, δεν θα απαντούσα; Πριτς, δεν σας την κάνω την χάρη.χαχαχαχα

      Λοιπόν, το MALHOLLAND DRIVE δεν το ξαναέβλεπα ούτε με σφαίρες!χαχαχαχαχα.
      Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι την θεωρώ βλακεία ταινία. Δεν τη κατάλαβα, και μάλιστα είχα νευριάσει τόσο πολύ με την ταινία που έβριζα. Δεν έχει τύχει αλλά ούτε το επιδιώκω να την δω. Από εκεί και πέρα, άσχετα που δεν την κατάλαβα, αισθάνεσαι ότι »κάτι» έχει αυτή η ταινία. »Κάτι» που δεν το έπιασα όμως!χαχαχα

      Το THE WHALE, το έχω δει ήδη τρεις φορές και δεν με χαλάει, ΜΑ καθόλου να το ξαναδώ!

      Για το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΩΝ ΜΟΪΚΑΝΩΝ, όχι δεν συμφωνώ, έχω άλλο ναρκωτικό καλύτερο!χχαχα
      ΤΗΕ ΜΑΤRIX TRILLOGY, INCEPTION, DEPARTED.

      Στα ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ συμφωνούμε. Δεν θα το δω ντε και καλά κάθε Πάσχα, αλλά δτο feeling ότι είναι ταινιάρα.

      Η ηλικία που είδαμε κάποια ταινία και που θα ξαναδούμε στο μέλλον, παίζει μεγάλο ρόλο. Αν μια ταινία την δεις στα 15 και μετά την ξαναδείς στα 30-40, η διαφορά αντίληψης θα είναι τεράστια!
      Αν όμως την ΠΡΩΤΟδεις στα 25-30, όταν την ξαναδείς, και σε ΟΟΟΟΣΑ χρόνια κι αν την ξαναδείς, η διαφορά αντίληψης δεν θα είναι μεγάλη και πολλές φορές μπορεί να είναι ακόμη και ίδια με την τότε που την είδες για πρώτη φορά!

      Και επειδή αναφέρθηκε το ότι η καθαρίστρια στην ταινία του Ταρκόφσκι την κατάλαβε, ενώ οι κριτικοί όχι, δεν έχει να κάνει με το επάγγελμα που κάνουμε η αντίληψη που βλέπουμε ταινίες! Είναι εντελώς διαφορετικό αυτό. Εγώ τί νομίζετε ότι είμαι; Κανένας γιατρός ή δικηγόρος; Η αντίληψη είναι στον άνθρωπο. Ο καθένας αντιλαμβάνετε τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο. Είτε είναι σκουπιδιάρης, είτε είναι γιατρός. Έχει να κάνει με τα βιώματα που έχει ο καθένας μας βιώσει στην ζωή που ζούμε.

      Και για να μην παρεξηγηθώ με αυτά που λέω, ΔΕΝ εννοώ ότι η δική μου αντίληψη είναι καλύτερη από την δική σας! Απλά έτσι αντιλαμβάνομαι. Ούτε ότι απαραίτητα είναι και σωστή! Είναι μία άποψη όπως όλες οι απόψεις!

  9. Ο/Η trancemedia λέει:

    Mα το ιδιο πράγμα λέμε με διαφορετικό τρόπο. Η καλλιτεχνική και ψυχολογική ωριμότητα που λες, δεν έρχεται μόνη της. Παρακολουθώντας τέτοιου είδους ταινίες, »εκπαιδεύεις» το μυαλό με μια καινούρια αντίληψη των πραγμάτων. Φυσικά δεν μπορεί μια ταινία να κάνει από μόνη της την δουλειά αν και εσύ δεν είσαι λίγο εκπαιδευμένος σε άλλου είδους νοήματα.

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      Δεν το εθεσα σωστα οποτε. Δε ξερω, μπερδευτηκα μαλλον και εχασα αυτα που ηθελα να πω.
      Εννοω πως δεν εχει σημασια αν καταλαβες μια ταινια, αλλα τι σου εδωσε, ακομα και ο προβληματισμος ειναι μεγαλο επιτευγμα! Και η ωριμοτητα ισως να ειναι καλλιτεχνικη, δλδ μετα απο πολλες ταινιες αρχιζεις να καταλαβαινεις το νοημα. Ισως ομως και ψυχολογικη…δλδ το moment of clarity. Απλα καταλαβαινεις τι εννοει η αλληγορια, που δεν ειναι απαραιτητα ενα μοναδικο πραγμα, ισως ειναι διαφορετικο για τον καθενα!

  10. Ο/Η trancemedia λέει:

    Ναι, η ταινία που λέει η roula είναι το INTO THE WILD=ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗ. Και για την ταινία του Ταρκόφσκι που δεν μπορούσαν οι κριτικοί να καταλάβουν, είναι η ταινία THE MIRROR.
    Σίγουρα είναι για όλους όλες οι ταινίες, αλλά όταν δεν έχεις »εκπαιδευτεί» σε ορισμένα είδη ταινιών σίγουρα θα σου φανούν κουλές, ακαταλαβίστηκες και χωρίς νόημα, και σίγουρα θα τις κρίνεις ως βλακείες ταινίες. Αν έβλεπα το STALKER του Ταρκόφσκι πριν 10 χρόνια, θα έλεγα τί βλακεία και βαρετή ταινία είναι αυτή. Άλλο τρόπο σκέψης-αντίληψης όμως τότε από τώρα που την θεωρώ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ.

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      Και πάλι διαφωνω,δεν θεωρώ απαραίτητη την επαφη καποιου με συγκεκριμενα ειδη ταινιων. Απλα το θεωρω καλλιτεχνικη και ψυχολογικη ωριμότητα,νομιζω πως η τεχνη γητευει τη ψυχη.

  11. Ο/Η roula1970 λέει:

    Αν η ταινία είναι απλά περίεργα γυρισμένη μπορεί και να μου αρέσει ακόμη πιο πολύ ή αν περιέχει αλληγορία την οποία βέβαια είμαι σε θέση να αντιληφθώ (όπως το videο του trancemedia ένα πράμα).

    Αν όμως είναι κουλή (για μένα προσωπικά μιλάω γιατί φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν άνθρωποι που αυτά που εγώ «δεν» αυτοί τα αντιλαμβάνονται μια χαρά) δηλαδή ενώ την παρακολουθώ με όλο μου το είναι, στο τέλος ή κι απ’την αρχή ακόμη λέω στον εαυτό μου: τι έγινε ρε παιδιά? ή προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός? ή τι μου διέφυγε εδωπέρα ή τι εννοούσε ο ποιητής, ή μάλλον πρέπει να κάνω μαθήματα βελτίωσης IQ, τότε … έξω απ’τη πόρτα η ταινία. Αρκετά κουλά έχει η μικρή μας ζωούλα επι καθημερινής βάσεως, δεν αντέχω να τα βλέπω και επι της οθόνης.

    Εντωμεταξύ, θυμήθηκα μια ακόμη, ένας νεαρός τύπος τα παρατάει όλα και πάει να ζήσει για κάποιο λόγο στη μέση του πουθενά, κοιμάται στο αυτοκίνητό του όλο το διάστημα και στο τέλος πεθαίνει εκεί μόνος του (αν θυμάμαι καλά). Τον τίτλο με τίποτα δεν τον θυμάμαι.

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      Ναι λες το «iNTO THE WILD».
      Εγω διαφωνω. Νομίζω ολοι καταλαβαινουμε τις αλληγοριες απλα ο καθενας δινει μια διαφορετικη εξηγηση .Ο Ταρκοφσκι δεν ειχε πει πως την καλύτερη νοηματοδοτηση σε ταινια την ειχε δωσει μια καθαρηστρια της αιθουσας προβολης οπου εκανε τη προβολη για τους δημοσιογραφους?… Ε δλδ κατι σημαινει αυτο, η 7η τεχνη δεν ειναι για την ελιτ, ειναι για ολους.

  12. Ο/Η roula1970 λέει:

    Αν η ταινία είναι κουλή κατά κάποιο τρόπο, δεν αντέχω να τη δω όλη, ούτε μέχρι τη μέση δε φτάνω. Οι μόνες που κατάφερα να ολοκληρώσω κι αυτές προσφάτως γι’αυτό και τις θυμάμαι είναι οι:
    – MALHOLLAND DRIVE
    – THE FREEBIE

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      Καλε κουλη αλλα οχι απαραιτητα κακη κουλη,αλληγορια η περιεργα γυρισμενη!

  13. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    1) Η συνεκδοχη της Ν.Υ. http://www.imdb.com/title/tt0383028/
    2) Ο Άγριος Πλανήτης http://www.imdb.com/title/tt0070544/
    3)The Tracey Fragments http://www.imdb.com/title/tt0801526/
    4)9 τραγούδια http://www.imdb.com/title/tt0411705/
    5) Metropia http://www.imdb.com/title/tt0985058/
    6) Γυμνό Γεύμα http://www.imdb.com/title/tt0102511/
    7) Everything Is Illuminated http://www.imdb.com/title/tt0404030/
    8) Borat http://www.imdb.com/title/tt0443453/
    9) Όλα για την αγάπη http://www.imdb.com/title/tt0273689/
    10) Delicatessen http://www.imdb.com/title/tt0101700/
    *11) Mutual Appreciation http://www.imdb.com/title/tt0446747/
    Αν και δεν ξέρω πως να ορίσω το παράξενο,σίγουρα μ αυτές τις ταινίες είπα «Κάτι δε πάει καλά’, «είναι απλά περίεργη..» ή «Α!Είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοια ταινία!»

Σχολιάστε

