ΠΕΙΤΕ 5 ΣΙΧΑΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ

Posted: 14/02/2011 in ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

Λοιπόοοοοοον, το θέμα το σημερινό είναι να πούμε όλοι, 5 ηθοποιούς που μας γυρίζουν τα άντερα που τους βλέπουμε, που βγάζουμε σπυριά. Όχι απαραίτητα εμφανισιακά που δεν μας αρέσουν, αλλά είτε που τους θεωρούμε ατάλαντους, είτε κρύους, από την συμπεριφορά τους, τις κινήσεις τους και γενικά να μην τους γουστάρουμε καθόλου που τους βλέπουμε στην οθόνη.

Μόνο μην πει κανένας σας για τον Leonardo DiCaprio γιατί θα πιαστούμε μαλί με μαλί εδώ μέσα!

Ο κάθε ηθοποιός που θα γράψετε, θα πρέπει δίπλα από το όνομά του, να έχει και έναν χαρακτηρισμό από εσάς, γι’αυτό που σας μεταδίδει κάθε φορά που τον βλέπετε. Και ξεκινάω εγώ όπως πάντα με το νούμερο ένα που δεν πρόκειται να φύγει ποτέ από την κορυφή μέχρι να πεθάνω!

1: WOODY ALLEN= Σιχαμένος/Γύφτουλας

2: Χιου Γκραντ= Κρυόκολος

3: Ορλάντο Μπλουμ= Ατάλαντος

4: Πενέλοπε Κρουζ= Κρυόκολη/Αντισεξουαλική/Ξενέρωτη

5: Στηβ Κάρελ= Εκνευριστικός/Ξενέρωτος

Σε μερικούς έβαλα παραπάνω χαρακτηρισμούς γιατί δεν άντεξα. Φυσικά υπάρχουν κι άλλοι που δεν μου αρέσουν αλλά είναι πιο υποφερτοί. Αν ξεχνάω κανέναν δεν θυμάμαι τώρα, αλλά αν δω και από εσάς άλλα ονόματα μπορεί να αναθεωρήσω.

Σχόλια
  1. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    γεια σου αλονε μασ, ξεχασα τον γουντι αλλεν πρρρρρρρρρ,μαμα μου

  2. Ο/Η trancemedia λέει:

    Eγώ πάντος δεν τον συμπαθώ τον Black. Aπλά στην λίστα έβαλα αυτούς που δεν χωνεύω περισσότερο.

    Έλα κύριε Alone4 μην ακούω αηδιούλες για τον Keanu…Moυ ήθελες να τον βάλεις και στην λίστα σου…Δηλαδή σε νευριάζει όταν βλέπεις ταινία του; Αν σε νευριάζει, τότε βάζω και εγώ τον Τομ Χανκς.χαχαχαχαχα

    • Ο/Η Alone4 λέει:

      Απλά ήταν ελάχιστες οι ταινίες του με κράτησε. Για κάποιον τόσο πολυδιαφημισμένο περίμενα πολλά περισσότερα. Γενικά δεν με συγκινεί.
      Δεν είναι ο πιο αγαπημένος μου ηθοποιός ο Tom Hanks αλλά θεωρώ την σύγκρισή του με τον Keanu Reeves ατυχής. Είτε σε κωμωδίες είτε σε δραματικές.
      Όσο για τον Jack Black δεν με χαλάει καθόλου μα καθόλου…

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Συμφωνώ απόλυτα!

      • Ο/Η trancemedia λέει:

        Κοίταξε να δεις τί γίνεται τώρα. Κινδυνεύω με αυτά που θα πω να με πείτε τρελό, αλλά θα το κάνω. Μπορεί ήδη να με λέτε…χαχαχαχα

        Ο Keanu, έχει μία φάτσα που νομίζεις ότι σε όλες τις ταινίες έχει ένα συγκεκριμένο στυλάκι, μία συγκεκριμένη στάση, φάτσα, ή όπως αλλιώς θες να το πεις.
        Επειδή όταν τον έμαθα από τις πρώτες του ταινίες, μου φαινόταν και εμένα ίδιος σε όλες τις ταινίες. Σαν αγγούρι πολλοί θα πουν!
        Ε λοιπόν, αφού κατάλαβα τί »παίζει» με την πάρτη του, τον γουστάρω αφάνταστα!!!
        Αυτό που φαίνεται, είναι η πρώτη επαφή. Αν τον παρατηρήσεις προσεχτικά όμως, θα δεις ότι δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται, αλλά κάτι πολύυυυυ περισσότερο!
        Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα αυτό που βλέπω στις ερμηνείες του για να το καταλάβετε. Μακάρι όμως να σας έβαζα τα μάτια μου για να δείτε πώς τον βλέπω εγώ.

        EDIT:
        Ξέχασα να πω ότι δεν μπορώ να τον συγκρίνω με τον Τομ Χανκς. Δεν θα το έκανα ποτέ. Όχι όμως από άποψη ταλέντου.
        Παίζουν σε εντελώς διοφορετικές ταινίες και έχουν διαφορετικό στυλάκι ο ένας με τον άλλον. Μου είναι αδύνατον να τους συγκρίνω.
        Τον Τομ ας πούμε, θα μπορούσα να τον συγκρίνω με τον Ντε Νίρο, επειδή έχουν παίξει και οι δύο σε κωμμωδίες και είναι και οι δύο πολύ καλοί ηθοποιοί, βάζοντας φυσικά στην κορυφή τον Ντε Νίρο με διαφορά!

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Καλά τρελός δεν είσαι, τουλάχιστον πολυ 8). Αν και τον συμπαθώ σχετικά, μου θυμίζει τη μόνιμη πόζα που έπαιρνε ο zoolander…
        Πάααααααααντα η ίδια φάτσα…χάσιμο στο μάτι , να φαίνεται σα να προσπαθεί να διαιρέσει με το μυαλό του 2 αριθμούς με πολλά δεκαδικά…(τάδε έφη Joey)

      • Ο/Η trancemedia λέει:

        Μα αυτό είναι doppelganger που τον κάνει μοναδικό! Φαίνεται ότι είναι χαμένος! Το ίδιο ακριβώς το χάσιμο που έχει, πάρτο και συνδύασέ το με βάση όχι τις γνωστές ερμηνείες που βλέπεις όπως τις βλέπεις, αλλά με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο.
        Σας είπα, δεν θα μπορέσετε να καταλάβετε το πώς τον βλέπω…

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Χαχαχχαχαχαχαχχαχ έχω λιώσει στο γέλιο! Μας λες και χαζούς?
        😀

      • Ο/Η trancemedia λέει:

        Εσείς είστε οι χαζοί, και εγώ ο έξυπνος.χαχαχαχαχαχαχα

        Εμ, είδες που σας το έλεγα; Το είπα ότι δεν θα με καταλάβετε. Και όποιος δεν καταλαβαίνει, βγάζει και λανθασμένα συμπεράσματα.
        Δεν εννοώ ότι είστε χαζοί. Απλά τα βλέπετε διαφορετικά τα πράγματα απ’ότι εγώ. Ή διαφορετικά εγώ από εσάς. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση! Ή που είμαι τρελλός.χαχαχαχαχα

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Βρε παναθεμα σε,πλακα σε κανω…τρελεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!

  3. Ο/Η Alone4 λέει:

    Ο Leonardo DiCaprio!!!

    Σιχαμένος μόνο ο Woody Allen που είναι τόσο σιχαμένος που κάνει για 5.
    Από εκεί και μετά δεν μου αρέσουν «ηθοποιοί» όπως οι:
    Sandra Bullock, Orlando Bloom, Hugh Grant, Sarah Jessica Parker, Penelope Cruz, Renee Zellweger που εκτός από κάποιες αμυδρές εκλάμψεις (εννίοτε σημαντικές) θεωρώ ότι είναι ανυπόφορα υπερτιμημένοι. Και δεν βάζω τον Keanu Reeves μόνο και μόνο λόγω Matrix. Και πολλοί άλλοι βέβαια αλλά δεν θα έκλεινα την λίστα ποτέ.

    Όταν θα παίξω εγώ στο βίντεό σου θα σε βγάλω ασπροπρόσωπο… 😛

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      παρατήρησα πως κανείς δεν είπε τον Jack Black ο οποίος συνήθως φιγουράρει στις πρώτες θέσεις!Εγώ δεν τον αντιπαθώ πάντως…

  4. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    φιλαρακι καλησπερα κ σε ολους
    αυτεσ που ονομαζεις,συμφωνω απολυτα …….
    κ χιου γκραντ[μου γυριζουν τ αντερα]
    Μπεν αφλεκ [κρυος,για να μην πω τιποτε αλλο….

  5. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Keira Nightly : αντιπαθήκλω,κακομούτσουνη και ατάλαντη
    Sean Penn : παλιάνθρωπος και ψωναρα
    Matthew McConaughey : ατάλαντος και αμερικανάκι με τη κακή έννοια
    Gwyneth Paltrow : ξινή,ατάλαντη και media whore
    Sarah Jessica Parker : Aντιπαθητική και media whore και ατάλαντη ενήλικη ηθοποιός.

    • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

      χαχαχαχαχαχα. Μα τί μίσος είναι αυτό; χαχαχα
      Θέλω την νούμερο 5 στην λίστα σου να την βάλω και στην δική μου. χεχε

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        ξές πόσους ακόμα θέλω να βάλω? 8) να βάλω και έναν σκηνοθέτη?
        Quentin Tarantino : λογοκλοπέας αλητάμπουρας και αντιγραφέας σε σημείο αηδίας…
        Βρίστε με! χαχαχχαχαχαχχα 😀

Σχολιάστε

