SCOTT PILGRIM VS. THE WORLD (2010) Ο ΣΚΟΤ ΠΙΛΓΚΡΙΜ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ 7 ΠΡΩΗΝ / ΚΡΙΤΙΚΗ

Posted: 13/02/2011 in ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

 

Nα’μαι κι εγώωωωωω.

Μισό να σκεφτώ τί θα γράψω….

Ξεκινάω με την βαθμολογία μου. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 7/10

Η ταινία μου άρεσε. Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε. Σε πολλά όμως σημεία της δεν μου άρεσε.

Καταρχήν έχουν κλέψει από το Fight Club το θέμα με τις ονομασίες στα πράγματα. Το θυμάστε; Έδειχνε διάφορα αντικείμενα στο σπίτι και έβγαινε ταμπέλα που έλεγε την μάρκα κλπ. Σε αυτό βέβαια δεν έδωσα βάση. Απλά με το που το είδα μου ήρθε το Fight Club στο μυαλό, γιατί εκτός του Fight Club δεν το είχα δει σε άλλη ταινία ως τώρα.

Λοιπόν, η ταινία τώρα…

Είναι μία ευχάριστη νεανική αλλά ΚΥΡΙΩΣ πρωτότυπη ταινία. Έχουν συνδυάσει πολύ ωραία πραγματάκια μέσα που μου άρεσαν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αρέσει και σε όλους! Τί εννοώ με αυτό.

Θυμάστε τα παλιά Batman & Robin, την ώρα που βαράγανε μπουνιές-κλοτσιές, που εμφανιζόντουσαν ταμπελίτσες και καλά με τους ήχους; Πχ για την μπουνιά »POWWWWW». Έτσι είναι και εδώ στην ταινία. Επίσης, υπάρχει πολύ έντονη η αίσθηση ότι παρακολουθείτε video game. Έχει σκηνές στο ξύλο που λένε Round 1, Perfect, K.O και διάφορα τέτοια άλλα καλούδια. Λέω καλούδια γιατί είμαι και gamer και μου άρεσαν όλα αυτά γιατί είναι από παιχνίδια που ξέρω και μου αρέσουν. Street Fighter, Tekken.

Εσείς τώρα που δεν έχετε ιδέα από gaming, δεν ξέρω πως θα σας φανεί η ταινία. Μπορεί να πείτε,»πωωωω, τί βλέπω τώρα ο άνθρωπος;» Γι’αυτό είπα και πριν ότι ίσως δεν είναι για όλους. Είναι πολύ μοντέρνα ταινία η οποία μου άρεσε στο σύνολό της. Έχει και την δράση, έχει και γέλιο.

Σε γενικές γραμμές, πέρασα καλά βλέποντάς την. Την είδα πολύ ευχάριστα. Αν έτσι όπως σας την περιγράφω νομίζετε ότι μπορείτε να την δείτε και δεν έχετε πρόβλημα, τότε θα περάσετε σίγουρα καλά.

Πρωτότυπες επίσης ατάκες που βγάζουν πολύ γέλιο από τον πρωταγωνιστή (μα τί φάτσα είναι αυτή;χαχαχα), αλλά και το υπόλοιπο καστ της ταινίας είναι όλοι πάρα πολύ καλοί για τους ρόλους τους. Απλά όπως σας είπα έχει πραγματάκια μέσα, που ίσως είναι η πρώτη φορά που θα δουν τα μάτια σας και να μην το πάρετε και τόσο θετικά.

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν μπορώ να πω, »μα τί εργάρα ήταν αυτή;» Σίγουρα όμως μπορώ να πω, »Τί πρωτότυπη ταινία ήταν αυτή;»

Η απόφαση είναι δική σας για το τί θα κάνετε!

 

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 

Ο Scott Pilgrim θα πρέπει να νικήσει τους εφτά σατανικούς πρώην της νέας του κοπέλας, για να μπορέσει να κερδίσει την καρδιά της.

 

CAST:

 

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Edgar Wright

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Bryan Lee O’ Malley

ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ: Michaell Bacall – Edgar Wright

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Michael Cera – Mary Elizabeth Winstead – Kieran Culkin – Chris Evans – Anna Kendrick

ΕΙΔΟΣ:Φαντασίας

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 2010

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 112′

 

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ:

 

 


Σχόλια
  1. Ο/Η Alone4 λέει:

    Την ευχαριστήθηκα την ταινία.
    Δεν ευχαριστιέμαι όμως καθόλου τα άσπρα γράμματα τα οποία πρέπει να τα σκιάσω επιλέγοντάς τα για να διαβαστούν μέσα από το email.
    Σε κοκκινάκι δεν έχει? 😀

    • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

      xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

      Λοιπόν, βρείτε μου ένα χρώμα που να μην σας κουράζει στα mail, να μπορείτε να το διαβάζετε ξεκούραστα εδώ, και επίσης να μπορώ να βάζω μαύρο, άσπρο και κόκκινο χρώμα σε επιλεγμένα σημεία που κάνω.χαχαχαχαχαχα

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      Πες τα βρε Alone4 να μη με λένε περίεργη και άκαρδη επειδη I speak my mind!

  2. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    καλε μου φιλε δεν ξερω για την ταινια αλλα το σχολιο σου ολα τα λεφτα, μου φτιαχνεις το κεφι,νεανικη φαινεται αν εχει κ εξυπνες ατακες..ε κατι θα λεει ,απο φατσουλες δεν με συγκινει,αλλα αν το σεναριο αξιζει αυτο ειναι το λιγοτερο!

  3. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    2 σχολια
    1) σταματα να βαζεις σιελ γραμματα γιατι όταν διαβαζουμε τα ε-μελια μας βγαινουν τα ματια…
    2)αυτο με τις ταμπελες ειναι το στιγμα του συγκεκριμενου σκηνοθετη, το κανει σε όλες τις ταινίες του, σε διαφορες σκηνες…στο fight club νομίζω (ΝΟΜΙΖΩ ΛΕΩ!) ήταν σε μόνο μια σκηνή…
    -_-

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Διαβάζοντας το άρθρο από το email, ναι, σίγουρα σας βγαίνουν τα μάτια γιατί είναι σε άσπρο φόντο! Εδώ όμως δεν είναι άσπρο το φόντο και από τα χρώματα που έχω στην διάθεσή μου μου κολάει πολύ ωραία αυτό για εδώ μέσα. Το email είναι για ειδοποίηση και όχι να το διαβάζετε από εκεί. Αν τα έγραφα δηλαδή με άσπρο χρώμα, στο email δεν θα φαινόταν τίποτα λόγω του άσπρου φόντου.

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Έχεις γραψει και με άσπρο χρώμα! Κολασηηηηηηηηηηηη…χαχαχαχα

Σχολιάστε

