THE MECHANIC (2011) ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ / ΚΡΙΤΙΚΗ/ ΤRAILER

Posted: 29/01/2011 in ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

Βρε καλώσ’τον!!

Η ώρα είναι 1:07 την ώρα που τα γράφω αυτά. Μόλις γύρισα από σινεμά βλέποντας την ταινία!

Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να σας πω αυτά που θέλω, γιατί θα αποκαλύψω στοιχεία της ταινίας και δεν το θέλω. Σπάω λοιπόν το κεφάλι μου να δω πώς θα σας τα γράψω…


BEN FOSTER!!

Aυτός είναι όλη η ταινία!! Ποιος Statham και κουραφέξαλα; Θυμηθείτε τα λόγια μου όταν μπείτε σινεμά ή γενικά όταν την δείτε!!

Το τυπάκι δεν παίζεται με τίποτα!! Το έχει και το έχει καλά το θέμα!!

Η παρουσία του στην ταινία (για μένα πάντα), μηδενίζει τον Statham! Kαι έρχομαι σε αυτά που συζήταγα με τον φίλο vasili, στο trailer που είχα βάλει με την ταινία.

Τα πράγματα είναι απλά! Παίζουν και οι δύο σε μία ταινία παπατζίδικη, δηλαδή μια ταινία καθαρής δράσης, διασκέδασης, με γρήγορους ρυθμούς, ξέρετε τώρα πώς είναι αυτές οι ταινίες. Θα δείτε και την μούφα, θα δείτε και τα καλά σε μια τέτοια ταινία. Και εδώ είναι το σημείο που θέλω να καταλήξω.

Παίζοντας λοιπόν σε μία τέτοια ταινία αυτοί οι δύο ηθοποιοί, περιμένεις ότι θα έχουν ερμηνείες FLAT, δηλαδή μία ερμηνεία που απαιτεί αυτή η ταινία, χωρίς πολλά πολλά. Και έχοντας τον Stathman στο μυαλό σας, γιατί μην το αρνείστε, για αυτόν θα την δείτε την ταινία, θα πέσετε από τα σύννεφα βλέποντας πώς παίζει ο Ben Foster και πώς »κουκουλώνει» τον Stathman!!!! EΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!

Αν έχετε δει την ταινία »THE TOWN», δηλαδή αυτή:

Θα δείτε ότι την παράσταση από όλους τους ηθοποιούς στην ταινία, την κλέβει ο κύριος στην μέση και αριστερά στο εξώφυλλο! Ο κύριος JEREMY RENNER!!

Έτσι λοιπόν και στο »Μούτρο» (πώ πώ, δεν μπορώ να λέω, το μούτρο με αυτές τις ελληνικές μας μεταφράσεις…Ήθελα να’ξερα ποιό μυαλό κάθεται και αποφασίζει την μετάφραση από τον ORIGINAL τίτλο!), την παράσταση την κλέβει ο Ben Foster!

H ταινία είναι πάρα πολύ ωραία, με δράση ασταμάτητη και με ένα φινάλε που με ξενέρωσε! Εδώ είναι το σημείο που ήθελα να σας αποκαλύψω αλλά δεν μπορώ!! Γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό από εσάς που θα δείτε την ταινία, σίγουρα θα σας αρέσει το φινάλε! Το μόνο που θα πώ είναι ότι εγώ προτιμούσα αλλά ήταν και το σωστό, να μείνει στο »προηγούμενο φινάλε…»!! Όταν θα δείτε την ταινία θα καταλάβετε τί εννοώ!

Μούφες σκηνές δεν έχει πολλές, ή πολύ τραβηγμένες ώστε να πείτε, »μα τί μακακίες βλέπω τώρα;». Δείτε την άφοβα άμα γουστάρετε περιπέτειες τέτοιου τύπου. Τα έχει όλα και συμφέρει!!

Eπίσης, η ταινία είναι remake από του 1972 με τον Charles Bronson. Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν την έχω δει του 1972, ή την έχω δει μικρός και δεν θυμάμαι. Δεν μπορώ να συγκρίνω ποιά είναι καλύτερη από της δύο, αλλά δεν νομίζω να είναι »δίκαιη» μια σύγκριση για τις συγκεκριμένες δύο. Άλλες εποχές τότε, άλλες σήμερα. Άλλη ατμόσφαιρα τότε, και άλλη τώρα.  Πιστεύω θα ήταν άδικο και για τις δύο ταινίες.

ΥΠΟΘΕΣΗ:


Ένας πληρωμένος δολοφόνος αποφασίζει να εκπαιδεύσει έναν νεότερό του, πριν αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Όλα όμως ανατρέπονται όταν αποκαλύπτεται πως ο εκπαιδευόμενος είναι ο γιος ενός εκ των θυμάτων του »δασκάλου» του, που διψά για εκδίκηση.

CAST:


ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Simon West

ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ: Richard Wenk – Lewis John Carlino

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Lewis John Carlino (από σενάριο του 1972)

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Jason Statham – Ben Foster – Donald Sutherland – Mini Anden – Christa Campbell

ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια-Δράσης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 92′


Ορίστε και το trailer της ταινίας:

 

Σχόλια
  1. Ο/Η KOSTAS λέει:

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΕΘΥΝΟ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗ
    Καταρχην τοσο η κριτικη..οσο και η απαντηση δε γνωμη θεατων- δεν αρμοζει σε καποιον που ειναι διαχειριστης και κανει κριτικη ταινιας..
    Πρωτον δεν πρεπει να εκφραζει την απολυτη προσωπικη του γνωμη..και να μην ειναι απολυτος σε μια κριτικη..χωρις καν να γραψει επιχειρηματα..σε αυτα που λεει..αντιθετα μονο να θετει μια προσωπικη εντυπωση που μπορει να ειναι εσφαλμενη για το πλατυ κοινο που θα παρακολουθησει την ταινια..
    Απο το υφος γραφης του.δεν μπορει να να κρινει ουδετερα μια ταινια..
    Επιμενω στην πρωτη μου αποψη.γιατι ειναι ο ιδιος που εγραψα το πρωτο σχολιο .οτι απο κριτικη σαφως δεν κατεεχει την απαιτουμενη εμπειρια.για κριτικη
    .Το γουστο του καθενος σε ηθοποιους..ειναι δευτερης σημασιας και καθαρα προσωπικο….ουτε μας δινει επιχειρηματα να αποδειξει την ανωτεροτητα του. συμπρωταγωνιστη.- δεν ειδα πουθενα στην ταινια προσωπικα να υπερεχει ο συμπρωταγωνιστης.-απλα ηταν λιγα χρονια πιο νεος-και ομορφος ισως για μερικους!!
    Αυτη ηταν η μονη υπεροχη του επομενως προσωπικα εκρινες απο το θεμα ποσο νεος και ομορφος ειναι-εγω ομως τι να κανω που δεν μου αρεσει….θα μπορουσα ομως να πω οτι ολη η ταινια ειναι η γυναικα που παριστανε την πορνη-αυτη μου αρεσε!δεν θα εκρινα λαθος?…επομενως δεν κρινω τους ηθοποιους απο θεμα εμφανισης ..αλλα απο καθαρα ικανοτητας να υποδυει τον ρολο..του..
    Δευτερον δεν χρειαζεται να εκφερεις τον θυμο σου..σαν απαντηση..με ορους «χεστηκα» και αλλα επιθετα…μηπως τελικα αυτος ο θυμος..προερχεται γιατι εθιξα την ευαισθητη ερωτικη σου προτιμηση
    Δεν πιστευω οτι ημουν τοσο απολυτος..οσο πραγματικα ησουν εσυ..και να ξερεις το σημαντικοτερο δεν ειναι τι σοι ανθρωποι ειναι οι γειτονες σου..αλλα γενικα τι σοι ατομα–ειναι αυτοι που κανουν κριτικες για αντρικα εργα..κρινοντας το εργο..λες και το εβλεπε μια γυναικα..για να κρινει ποιον απο τους δυο θελει για γκομενο..

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Φίλε KOSTA, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τίποτα από αυτά που έγραψα.

      Το τί αρμόζει για τον καθένα μας, σε όποιο πράγμα και να είναι αυτό, είτε κριτική είτε οτιδήποτε άλλο, είναι αποκλειστική για αυτόν που την κάνει. Οι υπόλοιποι, πχ εσείς, απλά πέρνετε μια γνώμη από έναν άνθρωπο. Αυτό συμβαίνει και σε εμένα που διαβάζω εδώ κι εκεί κριτικές. Με πολλές δεν συμφωνώ. Ε, και τί να κάνουμε δηλαδή;
      Απόλυτο δεν είναι τίποτα. Απλά γράφω την οπτική μου για την ταινία. Το ότι δεν καταλαβαίνεις εσύ από τον τρόπο που γράφω, δεν σημαίνει ότι κι όλος ο κόσμος δεν καταλαβαίνει…Πολύ πιθανόν να χρειάζεσαι από άλλον να πάρεις κριτική, γιατί μάλλον η δική μου δεν σου αρέσει. Και όσο κι αν σου λέω και μου λες, δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε σε κάτι.

      Το γούστο του καθένα μας όπως λες, επειδή αυτό είναι μόνο, γούστο, ότι οι ηθοποιοί είναι δεύτερης σημασίας σε μια ταινία, αλήθεια, ΠΟΥ το ξέρεις; Έχεις μπει σε όλλα τα μυαλά και τα γνωρίζεις; Οι μισές ταινίες που βλέπω, κρίνονται με βάση των ηθοποιών που παίζουν. Πχ, την Θάτσερ, δεν θα την έβλεπα αν δεν έπαιζε η εκπληκτική Meryl Streep. Kαι ο καθένας μας είναι ελεύθερος να έχει ότι κριτήρια θέλει για να δει μια ταινία. Δεν θα του πεις εσύ ή εγώ ότι αυτό είναι λάθος. Κανένας μας δεν μπορεί να το κάνει αυτό.(Ούτε καν εγώ χαχαχαχα)!

      Ο συμπρωταγωνιστής που λες, στα μάτια τα δικά μου, όχι στα δικά σου, ήταν πολύ ανώτερος σε όλους τους τομείς. Και από άποψη ερμηνείας, αλλά και από εμφάνιση. Χέσ’την την εμφάνιση γιατί έχεις κολήσει. Ας πάρουμε τις ερμηνείες. Σε ποια ταινία είχε ο Στάθαμ ερμηνεία; Πολύ φλατ ερμηνείες και ανούσιες φίλε.

      Δεν εξέφρασα θυμό με το χέστηκα. Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει η άποψή σου για το άτομό μου. Τί σημασία έχει αν αυτός που έχει κάνει την κριτική είναι άντρας, γυναίκα, gay, transexual, ή ότι άλλη ταμπέλα; Η κριτική είναι κριτική. Γράψε κι εσύ στο σχόλιο την δική σου κριτική. Όχι την κριτική σου για μένα ή τον τρόπο που έγινε. Σχολιάζουμε τις ταινίες και όχι τους ανθρώπους που τις κάνουν. Ο άνθρωπος που σχολιάζει σε ενδιαφέρει ή η ταινία;

      Η αντρική ταινία είναι ο Στάθαμ; Δηλαδή ο De Niro τί είναι; Ή μήπως έχεις χωρίσει τους ανθρώπους σε δύο μεριές; Σε όσους αρέσει ο Στάθαμ=άντρες, και σε όσους ο Φόστερ=gay;

      Τσάμπα γράφουμε κι οι δυο…

      • Ο/Η kk λέει:

        Δεν εξέφρασες θυμό με το χέστηκα αλλα θυμωσες..και μονο οι εκφρασεις,δειχνουν οτι σε πειραζει η κριτικη
        Δεν με απασχολει οτι και αν εισαι και δεν με πειραζει….απλα στηριχτηκες στον νεαρουλη σε ολη την κριτικη σου..με αποτελεσμα να διακρινω μια κριτικη πανω στους ηθοποιους…και ενα γουστο σου υπερμετρο στον ..νεαρουλη και οχι στην ουσια..μια ανυποστατη κριτικη..δηλ παρα θεμα προσωπικων κριτηριων γουστου..
        Σχολιάζουμε τις ταινίες σημαινει ειμαστε ουδετεροι..χωρις να εκφραζουμε προσωπικα γουστα..σε αντρες..η οτι αλλο γιατι ετσι δεν κανουμε κριτικη..
        Δεν με ενδιαφερεις αν εισαι κριτικος ς.η ακομα και ατομο με ιδιαιτερα γουστα απλα για να μην διαβαζει ο κοσμος πραγματα ανουσια χανοντας τον χρονο του..δειξε λιγο σεβασμο σε αυτο..και κανε ουσιωδη και αντικειμενικη κριτικη,,χωρις να αναφερεσαι σε προσωπικες προτιμησεις και μαλιστα περαν του μετρου..που δειχνει οχι μονο προτιμηση αλλα και μαλλον ερωτα
        Ο καθενας εχει γουστο..εμενα μου αρεσει η Σαρον Στουν..δεν θα πω οτι η ταινια στηριζεται σε αυτη επειδη την γουσταρω..δεν ενδιαφερει τον κοσμο αυτη η γνωμη μου..αμα θελεις να κανεις κριτικη οπως την πιο πανω κατσε και συζητητα την με καποιον αλλο φιλοσ ου με τα ιδια γουστα..εκτος αν οι κριτικες σου..γραφονται μονο για ανθρωπους της κατηγοριας σου..

      • Ο/Η trancemedia λέει:

        Και όπως είπα και στο προηγούμενό μου σχόλιο φίλε KK, τσάμπα γράφουμε κι οι δυο. Εσύ προσπαθείς να με πείσεις ότι αυτό που κάνω είναι λάθος, κι εγώ να σε πείσω για το αντίθετο. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος όλο το σκεπτικό σου και δικαίωμά σου φυσικά. Μπορείς να λες κι εσύ το ίδιο για μένα.
        Σου ξαναλέω, ΔΕΝ θύμωσα και ούτε εξέφρασα θυμό. Εσύ το πήρες έτσι γιατί σου απάντησα σύμφωνα με τον δικό σου τρόπο σκέψης για αυτά που είπες στο πρώτο σου σχόλιο. Η άποψή μου και οι συνομιλίες μου με άλλους ανθρώπους, ανάλογα με το ύφος που μου μιλάνε, με τον ίδιο τρόπο τους απαντάω. Αν έλεγες πχ με πιο ωραίο τρόπο την άποψή σου για αυτά που ήθελες να πεις και όχι επιθετικά προς το άτομό μου, γιατί αυτό έκανες κι ας μην το έχεις καταλάβει ακόμα, τότε η απάντησή μου θα ήταν εντελώς διαφορετική για αυτά που είπες.
        Το ότι η απάντησή σου ήταν επιθετική, δεν σημαίνει ότι θύμωσα. Απλά σου απάντησα με τον τρόπο που μου μίλησες και νόμισες ότι θύμωσα. Ο λόγος μου δεν είναι σταθερός και μεταβάλεται ανάλογα με τον ποιον μιλάω και πώς μου μιλάνε. Μπορώ να γίνω γλυκούλης και ευγενικός, αλλά μπορώ να γίνω και «κακός», ή επιθετικός αν θέλεις. Όπως σου είπα, όπως μου μιλάνε, διαμορφώνομαι και απαντάω.

        Λες ότι με πειράζει η κριτική. Για ποια κριτική μιλάμε; Των ταινιών που είναι και ο σκοπός, ή των ανθρώπων που την κάνουν; Γιατί αν σε ενδιαφέρει η κριτική του ανθρώπου που την κάνει, σημαίνει ότι δεν σε ενδιαφέρει η ταινία, αλλά ο άνθρωπος. Άρα το ψάχνεις με λάθος τρόπο φίλε μου το θέμα και έχεις μπερδευτεί.

        Σχολιάζουμε ταινίες και είμαστε ουδέτεροι λες. Αυτό που λες δεν είναι κανόνας. Δεν υπάρχουν κανόνες σε αυτά που θέλει να πει κάποιος για μια ταινία. Αν εσύ ψάχνεις κάτι ουδέτερο, που στην ουσία ποτέ δεν θα το βρεις όσο κι αν νομίζεις ότι το βρήκες, δεν θα το βρεις εδώ μέσα. Λέω ότι ποτέ δεν θα το βρεις, για τον λόγο ότι όσο ουδέτερος κι αν σου φαίνεται ένας σχολιασμός, θα έχει ΠΑΝΤΑ και στοιχεία μέσα από την προσωπικότητα του ανθρώπου που την έκανε. Είτε σε μεγάλο βαθμό, είτε σε πιο μικρό.
        Εδώ μέσα γράφω το προσωπικό μου γούστο για μια ταινία και αυτά που μου άρεσαν στην ταινία. Είτε αυτό λέγεται ηθοποιός, ερμηνεία, δράση ή ότι άλλο μπορεί να μεταδώσει μια ταινία. Στην συγκεκριμένη, εκτός από την δράση και το χάλια τέλος της (για εμένα πάντα), μου άρεσε ο νεαρούλης που λες και ο τρόπος που έπαιζε. Στην ταινία «Contraband» με τον Mark walberg, έπαιζε ο ίδιος νεαρός επίσης και δεν μου άρεσε καθόλου σε αυτή την ταινία. Εστιάζω σε αυτά που μου αρέσουν σε μια ταινία και όχι να είμαι κάπως «ουδέτερος» όπως λες.

        Αν θέλει ο κόσμος να μην διαβάζει πράγματα και μπερδεύεται, είναι ελεύθερος να πάει όπου θέλει. Δεν προσκάλεσα κάποιον με το ζόρι να έρθει εδώ και να διαβάσει την κριτική μου. Σε όποιον δεν αρέσει, φεύγει και πάει όπου γουστάρει. Δεν προσπαθεί να πείσει αυτούς που κάνουν κριτικές, ότι είναι λάθος σε αυτά που γράφονται. Αν νομίζει ότι είναι λάθος αυτά που γράφονται, ανοίγει ένα δικό του blog όπως έχω κάνει κι εγώ, και γράφει κριτική ουδέτερη ή μη, για τον τρόπο που βιώνει κάθε ταινία.

        Σε ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιό σου και ελπίζω να μην χρειαστεί να ξαναγράφω μια από τα ίδια. Να είσαι καλά.

  2. Ο/Η KOSTAS λέει:

    O HAPPY HEART PREPEI NA EINAI GYNAIKA

  3. Ο/Η KOSTAS λέει:

    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ..Η ΕΙΝΑΙ GAY..KAI ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ Η ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ..ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕ..
    1ον ΣΕ ΞΕΝΕΡΩΣΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ..ΕΓΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΚΑΙ Σ’ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΣΤΟ Ν ΠΡΩΤΑΓΙΝΣΤΗ STATHAM..KAI ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ…ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ
    2ον..Ο ΝΕΑΡΟΣ…ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟ NOTHING ΣΤΟ ΕΡΓΟ..ΠΟΙΑ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ..?ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΙΣΤΗ….ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΟΣ..ΣΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΟΥ…ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ GAY ΑΝ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ …H ΑΞΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ..ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΚΑΝΟΠΟΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ..ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΟΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙA..ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΤΕΛΟΣ..ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΜΑΠΑ!!

    • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

      Λοιπόν φίλε Κώστα…

      Λες ότι άλλο τέλος θα έκανε την ταινία μάπα. Γνώμη σου και γνώμη μου.
      Λες ότι αυτός που έκανε την κριτική, ο οποίος είμαι εγώ, είναι gay ή άσχετος. Εσύ που είσαι ας πούμε άντρακλας βαρύς και σχετικός, τί είναι αυτό που σε κάνει «ειδικό» στο να κρίνεις ανθρώπους και ταινίες; Μάλλον εσύ είσαι ο απόλυτος και όχι εγώ. Σε όποιον δηλαδή έχει αντίθετη άποψη από εσένα είναι άσχετος ή gay? Aν έγραφα στην κριτική μου ότι ο Stathan είναι όλα τα λεφτά, θα ήμουν άντρακλας με τα όλα του ε;
      Να σου πω την αλήθεια, δεν είχα σκοπό να σου απαντήσω γιατί νομίζω ότι είσαι πιτσιρικάς από τον τρόπο που γράφεις. Όχι ότι δεν δικαιούσαι απάντηση, αλλά ο τρόπος που τα γράφεις είναι κάπως…
      Χέστηκα για το τί πιστεύεις για το άτομό μου. Θα σου πω όμως κάτι για να σκεφτείς. Αν αντί για όλα αυτά που γράφω τώρα, έγραφα ότι είσαι μεγάλος καραγκιόζης πώς θα αντιδρούσες;

      Όπως και να έχει, τις ταινίες σχολιάζουμε αν μας άρεσαν ή όχι και γιατί και όχι τους ανθρώπους. Εδώ δεν ξέρουμε τι σόι άνθρωποι είναι οι γείτονές μας ή οι συγγενείς μας. Θα ξέρουμε τί είναι κάποιος που δεν τον έχουμε γνωρίσει καθόλου;

      Σε εσένα άρεσε ο Statham αλλά δεν σε κάνει gay αυτό, και σε μένα άρεσε ο Foster αλλά με κάνει gay. Έχει κάποια βάση και λογική αυτό που λες;

      Τέλος πάντων, αν το έχεις καημό μεγάλο και δεν μπορείς να κοιμηθείς τα βράδια (χαχαχα), gay δεν είμαι. Για το σχετικός ή άσχετος δεν ξέρω. Απλά απόψεις ανταλλάζουμε. Τί είναι αυτό που κάνει κάποιον σχετικό ή άσχετο; Η αντίθετη άποψη από τον άλλον;

  4. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟ[Α/4]ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ…………ΝΑ ΣΕ ΔΩ
    ΑΛΛΑ ΥΠΟΜΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗ

  5. Ο/Η trancemedia λέει:

    Βρε βρε, καλώς το παλουκάρι και από τα μέρη μας…Καλώς ήρθες φίλε.

    Δεν έχω δει την original για να συγκρίνω, αλλά αν έχει το ίδιο τέλος με αυτή που είδα…άστα, με ξενέρωσε.
    Όταν την δω θα σου πω…

  6. Ο/Η Alone4 λέει:

    Πολύ καλή ταινία η πρωτότυπη και σίγουρα θα δω και την καινούρια. Δυστυχώς φίλε trancemedia δεν μπορώ να την ανεβάσω για να την δεις και να την θυμηθείς. 🙂
    Εμένα πάντως μου άρεσε το τέλος αφού με έκανε να το θυμάμαι για πάντα.

  7. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    AN MOY ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΜΑΙΛ ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ……….

  8. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    KALHMERA ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ
    ΜΙΑ Κ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΝΣΟΝ ,ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΗΣ ΠΟΥ Κ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΣΕ ,ΑΝ Κ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟΣΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ Η’ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ
    ΠΑΝΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

    ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Κ/ΦΟΥ ΟΙ »ΚΑΚΟΙ»ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Θα προσπαθήσω να την βρω με τον Μπρόνσον και να την δω φίλη HAPPYHEART. Έτσι για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
      Δεν ξέρω αν και στην παλιά είχε το ίδιο τέλος με αυτήν που είδα εγώ, πάντως για μένα απαράδεκτο!

Σχολιάστε

