KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΙΛΑΒΙΟΣ – ΤΟ ΠΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΑ – THE MONKEY’S PAW (2002) / SMALL PLEASURES – MIKΡΕΣ ΧΑΡΕΣ (2008) / WHAT IS THAT? – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ; (2007)

Posted: 28/01/2011 in ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

Ευχαριστώ ΘΕΡΜΑ όμως τον Δημήτρη, που έγραψε τα 3 links σε σχόλιο, και να μας γνωρίσει (τουλάχιστον εμένα), αυτές τις 3 μικρού μήκους ταινίες από τον Κωνσταντίνο Πιλάβιο!

Ενθουσιάστηκα ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ πολύ που δεν περιγράφεται!! Δεν θα μπορούσα να μην κάνω ανάρτηση με αυτά τα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ διαμαντάκια!

Είμαι τόσο δύσκολος και προκατειλημένος με τις Ελληνικές ταινίες, που κράταγα επιφυλάξεις για το τί θα δω…

Και βλέποντας και τα 3 φιλμάκια, το μόνο που έχω να πω είναι:

 

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ, ΑΡΙΣΤΑ ΜΕ 1000 ΤΟΝΟΥΣ!!

 

Το Πέλμα του Πίθηκα πάρα πολύ καλό, αλλά μου φάνηκε προβλέψιμο (τουλάχιστον για τα δικά μου στάνταρ), αλλά σε γενικό σύνολο είναι πρωτότυπο σαν σενάριο (για ελληνική ταινία), και πολύ καλογυρισμένο.

 

Για να δείτε την μικρού μήκους ταινία, »Το Πελμα του Πίθηκα», πατήστε επάνω στον σύνδεσμο που σας δίνω, γιατί δεν υπάρχει στο YouTube!

 

ΤΟ ΠΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΑ – THE MONKEYS PAW (2002)

 

http://www.paramithas.gr/the-monkeys-paw/

 

Με το δεύτερο φιλμάκι ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ! Τί ωραίες εικόνες, τί πανέμορφη μουσική, και τί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΑΛΗΘΙΝΟ μήνυμα!!!!!!!

Αυτό υπάρχει στο YouTube και θα το βρείτε από κάτω:

 

SMALL PLEASURES (MIKΡΕΣ ΧΑΡΕΣ) 2008

 

 

Mε το τρίτο φιλμάκι, το μόνο που θα πω είναι ότι δάκρυσα!!

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!

 

WHAT IS THAT?  – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ; (2007)

 

 

Θέλω όσοι/ες τα είδατε να πείτε την γνώμη σας και ελπίζω να συμφωνούν με την δική μου. Μα, δεν είναι φοβερά;

Σχόλια
  1. Ο/Η trancemedia λέει:

    Ok θα τις δω. Όχι σήμερα όμως γιατί σήμερα έχω »άλλες» στο μενού μου!! Μία παλιά και μία καινούρια.

    Σε ευχαριστώ doppelgangermuse.

  2. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Δεν είναι τόσο βαρία όσο ακούγεται…Να τις δεις και περιμένω σχολιασμό!

  3. Ο/Η trancemedia λέει:

    To »The King’s Speech» δεν το έχω δει εσκεμένα. Και από όσα έχω διαβάσει γι’αυτή την ταινία, μάλλον ο Colin Firth θα το πάρει το αγαλματάκι. Δεν την έχω δει ακόμα, γιατί δεν μου έχει έρθει η διάθεση για μια »τέτοια» ταινία. Την έχω στα προσεχώς όμως…
    Το »Scott Piligrim» είναι επίσης στα προσεχώς μου, μάλιστα σήμερα πάλι διάβαζα γι’αυτήν.
    Το »Easy A» δεν θυμάμαι τώρα ποιο είναι…Θα το κοιτάξω όμως…

  4. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Δαγκωτό στον Colin Firth, παίξε και στοίχημα αν θέλεις!…Πιστεύω πως θα ξετρελαθείς με το ¨The King´s Speech». Είναι η καλύτερη ταινία της χρονία κατά τη γνώμη μου μαζί με τa Scott Pilgrim και το Easy A οι αποίες από άποψη πρωτοτυπίας με ξετρέλαναν όπως και σκηνοθεσίας για το Scott Pilgrim vs the world…Στα προτεινω αν δε τα χεις δει να τα δεις…

  5. Ο/Η trancemedia λέει:

    Δεν έχω δει όλες τις ταινίες που είναι υποψήφιες. Στην Portman θα πάει για γυναικείο, για αντρικό James Franco???

  6. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Έχουμε βγει εκτος θέματος??Ή είναι ιδέα μου?
    χαχαχαχχαχαχχαχ
    Γενικά μιλάω,ποιες ερμηνείες πιστεύουν πως αξίζαν και αξίζουν Oscar

  7. Ο/Η trancemedia λέει:

    Για Β Αντρικό υποθέτω ότι μιλάς. Για Β αντρικό δαγκωτό Renner kαι εγώ!! χεχε

  8. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Να ενδιαφέρουσα συζήτηση! Που θα δίναμε Oscar…
    Renner Δαγκωτό!!!!!!!!

  9. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Χαχαχχαχαχχαχα…..να δω που θα συμφωνήσουμε!

  10. Ο/Η trancemedia λέει:

    Όπως είπα και πριν φίλε dimitrisp(σε χρόνο ενεστώτα), πολλές φορές δεν μπορούμε να εξηγήσουμε τα διάφορα συναισθήματά μας.
    Σίγουρα δεν έχουν όλοι την ίδια γνώμη με την δική μου και σίγουρα άλλοι ίσως να αισθάνθηκαν όπως εγώ και άλλοι όχι.
    Αυτά που βιώνει ο κάθε άνθρωπος βλέποντας μια ταινία ή οτιδήποτε άλλο, έχει να κάνει με τις αναμνήσεις που έχει αποκομίσει ως άνθρωπος, για τον χαρακτήρα που έχει, τα βιώματα και πολλά πολλά άλλα! Αν λοιπόν εμένα με έκαναν να δακρύσω, για άλλους μπορεί να περνάνε απαρατήρητες.
    Η κάθε ταινία λειτουργεί διαφορετικά από άνθρωπο σε άνθρωπο. Δεν λέω ότι επειδή άρεσαν σε εμένα ότι είναι αριστουργήματα. Και η χειρότερη ταινία να είναι, θα βρει το κοινό που θα την αγαπήσει, που θα του περάσει διάφορα συναισθήματα.
    Οι συγκεκριμένες 3, μου πέρασαν πολλά εμένα. Κάποιες άλλες που μπορεί να είναι αδιάφορες για μένα, σίγουρα θα βρεθούν άνθρωποι που θα τις αγαπήσουν.

    Δεν υπάρχει σωστή και κακή κριτική. Δεν έχει να κάνει με το αν μου άρεσε εμένα ή δεν άρεσε σε κάποιον άλλον. Έχει να κάνει με το ΤΙ σου περνάει σαν ταινία.

    Πάρτε για παράδειγμα άλλες ταινίες! Ξέρω κόσμο που δεν τους άρεσε το INCEPTION. Kαι λέω στον εαυτό μου: »Μα είναι δυνατόν;» Κι όμως είναι, γιατί είναι διαφορετικός άνθρωπος με διαφορετικό τρόπο σκέψης, ή γούστων τελος πάντων.
    Μπορεί να συζητάμε και να συζητάμε, αλλά άκρη να μην βρούμε. Απλά δεχόμαστε όλες τις απόψεις και προσπαθούμε να καταλάβουμε κάποιο άλλο τρόπο σκέψης διαφορετικό από τον δικό μας. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ λοιπόν!

    Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη για το σχόλιο και τα links!

    • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

      Ακριβώς έτσι είναι…και μένα το «Inception» δε με ενθουσίασε…και από την άλλη απορώ πως εσύ και πολλοί φίλοι μου ξετρελαίνεστε με το ¨The Fountain» !
      Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Το ότι δε με ξετρέλαναν τα φιλμάκια δεν σημαίνει πως είμαι άκαρδη! Τον καθένα τον αγκίζει κάτι άλλο και υποκύπτει σε διαφορετικού είδους συναισθηματισμούς. Και ο αντίλογος μονάχα καλό μπορεί να κάνει γιατί «πέφτουν στο τραπέζι» γνώμες και αντιλήψεις και αυτό σου δίνει τη μοναδική χαρά να μαθαίνεις από τον συνομιλητή σου. Αν είναι δυνατόν να συμφωνούσαμε σε όλα. Τί πληκτική ζωή!

      • Ο/Η trancemedia λέει:

        Έχεις βαλθεί μου φαίνεται να με αφήσεις χωρίς μαλιά!! χαχαχαχα

        ΤΗΕ FOUNTAIN=ΥΜΝΟΣ!! (για μένα)

        Σίγουρα αν είχαμε όλοι τα ίδια γούστα, θα είχαμε πεθάνει από την βαρεμάρα!

  11. Παρακολούθησα με πολύ ενδιαφέρον τον παραπάνω διάλογο και είπα να σας εκφράσω και τη δική μου άποψη που όμως καλό θα είναι να μην την πάρετε στα σοβαρά και για τον επιπλέον λόγο ότι είμαι φίλος της οικογένειας του σκηνοθέτη.
    Η άποψη και η γνώμη και η κριτική του καθενός καλή και σεβαστή αλλά από ένα σημείο και μετά άνευ ουσίας…
    …και ποια είναι η ουσία;
    Η ουσία ,το ζουμί,ο χυμός είναι αυτό το ΔΑΚΡΥ που κύλησε από τα μάτια ενός ανθρώπου αυθόρμητα ,χωρίς σκέψη…
    Ένα δάκρυ βγαλμένο από την ψυχή που κάτι είδε….κάτι θυμήθηκε….για κάτι πόνεσε…κάτι της λείπει…και τί λείπει;
    ΑΓΑΠΗ…όχι η αγάπη της μάνας για το παιδί,ούτε η αγάπη του εραστή στο σύντροφό του…ΑΓΑΠΗ που δεν έχει σχέση με συναισθηματισμούς άλλα είναι μια κατάσταση στην οποία ή είσαι ή δεν είσαι.ΑΓΑΠΗ που δεν κόβεται δεν κομματιάζεται δεν πληγώνει γιατί είναι η κατάσταση εκείνη όπου αγαπάς ΟΛΑ και ΤΑ ΠΑΝΤΑ.Είναι η κατάσταση όπου κάθε μέρα κάθε στιγμή γεννιέσαι και πεθαίνεις και ΤΙΠΟΤΑ και ΚΑΝΕΝΑΣ πια δε μπορεί να σου μαυρίσει την ψυχή…ΑΓΑΠΗ που δεν μπορείς να τη βρεις πουθενά και με κανένα τρόπο…ίσως όμως σε βρει Εκείνη αν έχεις ανοίξει την καρδιά σου και έχεις εκείνη την ΠΡΟΣΟΧΗ που χρειάζεται για να ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ πρώτα απ’ όλα τον εαυτό σου.
    Η καρδιά λοιπόν ζητάει ΑΓΑΠΗ αληθινή που μέσα στο βουητό των απόψεων και των κριτικών ίσως να φαντάζει σαν κάτι «παλιακό» …βλέποντας την ταινία θυμήθηκε ότι της λείπει και ότι βαδίζει στο δρόμο χωρίς Αυτήν…
    Ε! λοιπόν, η ταινία γι αυτό και μόνο το Λόγο είναι σπουδαία…κι ας δάκρυσε μόνο ένας στο εκατομμύριο από αυτούς που την παρακολούθησαν.
    Καλή εβδομάδα.

  12. Ο/Η trancemedia λέει:

    Αυτή την μία ΜΗΝ μου την θυμίζεις γιατί δεν μου άρεσε. Πρωτότυπη ήταν, δεν λέω, αλλά ΝΟ. Στο σύνολό της δεν μου άρεσε.

  13. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Να μη ξεχάσω και το Attenberg της Τσαγκαρη που είναι η πρώτη ελληνική ταινία που πηγαίνει στο φεστιβαλ του Sundance!

  14. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Tα λεφτά είναι το θέμα γιατί αν τη χρηματοδοτήσει μόνος του ο σκηνοθέτης έχει κάθε δημιουργική ελευθερία, αν τη χρηματοιδοτει στουντιο είναι ανάλογα στο στούντιο. Γι αυτό ειναι καλες μόνο 5. Γιατί 5 στους 50 είναι αρκετά ταλαντούχοι για να κάνουν καλη ταινία με λιγα λεφτα…
    Εστω όμως και απο τις 50 περσινέςκαι προπέρσυνες 2 βραβεύτηκαν και η μία πάει και για oscar!

  15. Ο/Η trancemedia λέει:

    Ποτέ δεν βλέπω μια ταινία ελληνική με βάση τις Χολιγουντιανές. Και έχω δει και φτηνές παραγωγές που μου άρεσαν πάρα πολύ σε σχέση με αυτές που είχε πέσει χρήμα. Οπότε δεν είναι τα λεφτά αυτά που φταίνε σε μια ελληνική ταινία. Άλλο είναι. Θες σκηνοθεσία, ηθοποιοία, κάτι πρέπει να αλλάξει όμως.

  16. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Σίγουρα είναι έτσι…Δεν έχουμε το κατάλληλο δυναμικό στην Ελλάδα…Και γω μικρό κορίτσι είμαι και οι σκηνές από τις ταινίες που βλεπω περνάνε σαν όνειρο από τα μάτια μου πως κάποια μέρα και γω θα καταφέρω να εξωτερικεύσω των δημιουργικό μου καημό. Όταν βλέπουμε μια ελληνική ταινία δε λέω να τη μετράμε με άλλα μέτρα και σταθμά από τις διεθνείς, απλά να σκεφτόμαστε πως έχουν τ πράγματα με τις εταιρίες διανομής, τα στούντιο και πόση δημιουργική ελευθερία έχουν οι σηνοθέτες στα συμβόλαιά,τι δικαιώματα έχουν την επεξεργασία του υλικού τους και πόσες ταινίες χρηματοδοτούνται κάθε χρονιά… Να εκτιμούμε και τη πρωτοτυπία, τη cultιά και την εφευρετικότητα των σκηνοθετών μας αλλά και των τεχνικών! Δεν έχουμε studios a la Hollywood ούτε τη τεχνογνωσία και τα μέσα… Αλλά παρόλα αυτά έχουμε και τις δυνατές μας στιγμές! Αισιοδοξω!

  17. Ο/Η trancemedia λέει:

    Δεν μπορώ να σου πω 100% τί βρήκα στα φιλμάκια…Με συγκίνησαν. Ξέρεις, πολλές φορές δεν μπορούμε να να εκφράσουμε αυτό που νιώσαμε βλέποντας κάτι..
    Και αυτό το »κάτι» το είχαν τα φιλμάκια για τα δικά μου δεδομένα γι’αυτό και μου άρεσαν τόσο πολύ.
    Για τον Ελληνικό χώρο στον κινηματογράφο κάτι πρέπει να γίνει! Από τις 50 ταινίες που βγαίνουν θα μου αρέσουν μόνο οι 5. Δεν ξέρω αλλά τις αποφεύγω τις ελληνικές.
    Τις αποφεύγω γιατί είμαι πάντα σίγουρος ότι θα φάω φόλα.

  18. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Aγαπώ και σέβομαι το ελληνικό σινεμά. Γιατί υπάρχουν δημιουργοί όπως η Μαρκετάκη, ο Κούτρας και ο Λάνθιμος ή ακόμα και ο Σειτανίδης και ο Χαραλαμπίδης που ξεχωρίζουν.
    Μικρού μήκους ταινίες δε συνηθίζω να βλέπω ελληνικές, δε παύει να είναι όμως, ένας χώρος που να με προσελκύει περισσότερο ως δημιουργό. Έχω γυρίσει και γω ταινία μικρού μήκους στα σχολικά μου χρόνια…η οποία εντάξει, δεν βγήκε και πολύ καλή. Ήταν όμως μια συλλογική προσπάθεια με ελάχιστα μέσα που χαρήκαμε να τη δούμε να διαγωνίζεται.
    Ως άνθρωπος δε μπορώ να αρνούμαι στη συνέιδηση μου να λέω αυτό που αισθάνομαι. Θα πω ότι μου άρεσε ένω δε τρελάθηκα? Δεν ακολουθώ το HYPE…
    Aν δεν ήταν γνωστοί θα μου έκανε εντύπωση πού έψαξε και βρήκε τόσο αξιοπρεπείς ερμηνευτές. Οι έλληνες ηθοποιοί φημίζονται για την αδυναμία τους να δείξουν οτι δεν υποκρίνονται και βγάζουν μια βασανιστική σοβαροφάνεια που προκαλεί γέλια. Πρόσφατα, στο TIFF είδα τη ταινία «ΆΠΝΟΙΑ» του Άρη Μπαλαφούκα. Πολύ δυνατή σκηνοθεσία…όχι καλή αλλά δυνάτη. Πρωταγωνίστηρια ήταν η Γιουλίκα Σκαφίδα που θεωρώ εξαιρετική ηθοποιό…στη ταινία ήταν, όσο πιο ευγενικά μπορώ να το πω, μετριότατη… Δεν ήμουνπροκατειλημένη με τα φιλμάκια… απλά απορώ τι τους βρίσκετε!

  19. Ο/Η trancemedia λέει:

    Όχι, δεν μιλάω για στενομυαλιά. Μου φάνηκε από αυτά που έλεγες ότι τον ξέρεις τον Πιλάβιο.
    Εγώ δεν τον ξέρω, αλλά μου φάνηκαν πάρα πολύ ωραία όλα.
    Δεν υπερασπίζεσαι την άποψή σου και εγώ την δική μου. Απλά συζήτηση κάνουμε για να καταλάβω εγώ τί δεν σου άρεσε στα φιλμάκια, και εσύ να καταλάβεις τί άρεσε σε εμένα.
    Μια φορά, για Ελληνικά που είμαι προκατηλειμένος, μου άρεσαν πάρα πολύ εμένα. Με άγγιξαν. Νομίζω αυτός είναι ο σκοπός. Να σε αγγίζει αυτό που παρακολουθείς.
    Εντάξει εσένα δεν σε άγγιξε, οκ. Γούστα είναι αυτά. Αλλά τώρα πάλι λες, ότι αν ήταν άγνωστοι θα σου έκανε καλύτερη εντύπωση. Γιατί τώρα που είναι γνωστοί δεν σου κάνει εντύπωση; Ειλικρινά από περιέργεια και μόνο ρωτάω. Προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.

  20. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    Εμένα μου φάνικαν όλα προφανή και καθόλου ανατρεπτικά!…και έπειτα ποιος νεαρός κινηματογραφιστής αν είχε τη δυνατότητα να σκηνοθετίσει τόσο ταλαντούχους ηθοποιούς και είχε τα τεχνικά μέσα και το χρήμα όπως ο συγκεκριμένος δε θα έκανε ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ δουλειά αν όχι ισάξια… Μη τα παραλέμε…
    Ελέυθερα πείτε με μισαλόδοξη. Πόσα παιδιά ξέρω με σενάρια καλοφτιαγμένα και με δυνατότητες να ψάχνονται…

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Eγώ φίλη doppelgangermuse δεν το βλέπω έτσι. Δεν βλέπω τα λεφτά και τους ηθοποιούς. Βλέπω το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ.
      Τώρα, αν είχα και εγώ τα μέσα για να γυρίσω μια ταινία, το κεφάλι μου από ιδέες είναι γεμάτο!
      Το θέμα είναι ότι το παλικάρι το έκανε το βήμα. Είτε είχε βοήθεια (χρήμα, γνωριμίες κλπ), είτε όχι.
      Θα μπορούσε να μην ήταν αυτοί οι ηθοποιοί και να ήταν το ίδιο καλά όλα τα φιλμάκια.
      Αν δεν είχε αυτό το όνομα το παλικάρι, δηλαδή να σου ήταν κάποιος άγνωστος, όπως και επίσης οι ηθοποιοί, τί θα έλεγες για τα φιλμάκια; Απλά τώρα μιλάς με γεγονότα που ξέρεις και όχι που δεν ξέρεις. Απλά μια ερώτηση να την σκεφτείς είναι αυτή…
      Αν σου ήταν άγνωστα τα ονόματα των συντελεστών θα σου άρεσαν περισσότερο ή λιγότερο;

      • Ο/Η doppelgangermuse λέει:

        Μα δε γνωρίζω τον μπαμπά του νεαρού! Δεν ξέρω τι έχει κάνει…απλά διάβασα το μπλογκ του και παρατήρησα πως μιλούσε και ο ίδιος για τον ρατσισμό που δέχτηκε ο γιος του. Επειδή είναι ο γιος του Πιλάβιου. Εγώ Πιλάβιο μόνο τον πρόεδρο της Σούπερ Λίγκας ξέρω.
        Δε θα προσπαθήσω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου για τις απόψεις μου. Η καθαρά προσωπική μου άποψη είναι πως ήταν απλά μέτρια φιλμάκια. Μάλιστα εκ των 3 προτίμω το πρώτο. Γιατί είναι το πιο ανεπιτήδευτο.
        Και αν ήταν άγνωστα τα ονόματα των συντελεστών θα μου έκανε καλύτερη εντύπωση αλλά και πάλι όχι ιδιαίτερη. Γενικά βρίσκω το στυλ του πολύ παλιακό..
        Απορώ γιατί σου κάνει εντύπωση η μάλλον αδιάφορη στάση μου απέναντι στη δημιουργική του επίδοση. Αποκλείεται δηλαδή να έχω σκεφτεί όλα τα ενδεχόμενα? Πρέπει αναγκαστικά να φταίει η στενομυαλιά μου απέναντι οικογενειοκρατία?

Σχολιάστε

