ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ

Posted: 15/01/2011 in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Ένα τραγούδι που μου αρέσει πολύ και είναι »ειδικά» αφιερωμένο στην libe!!

 

Eδώ θέλω να πω, ότι δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ ο Νταλάρας, όπως και κάποιοι άλλοι καλιτέχνες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν πει και μερικές ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ, όπως το συγκεκριμένο!!

 

Και μια ερώτηση προς όποιον/α ξέρει…

 

Ξέρει κανείς αν το συγκεκριμένο τραγούδι κυκλοφορεί σε ορχηστρικό; Δηλαδή να είναι μόνο η μουσική! Το έψαξα σε μερικά δισκάδικα και μου είπαν πως δεν κυκλοφόρησε ποτέ.

 

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!

 

Σχόλια
  1. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ LIBE ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ,ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΜΑΓΕΨΕ

  2. Ο/Η libe λέει:

    Σ’ ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ trancemedia για την αφιέρωση σου!!! Είναι ένα από τα αγαπημένα μου…!!!
    Το συγκεκριμένο τραγούδι μπορώ να το ακούω μέρες…η μουσική και ο στοίχος του σε ταξιδεύουν…Το έχω ακούσει το κομμάτι να το λένε πολλοί, αλλά η φωνή του Νταλάρα βγάζει άλλο συναίσθημα…, ίσως επειδή από αυτόν το άκουσα για πρώτη φορά!!! Όπως και να έχει πάντως όποιος και να το πει, θα το ακούω σαν υπνωτισμένη πάντα!!!Και πάλι ευχαριστώ!!!

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      To ξέρω ότι σου αρέσει πολύ libe, γι’αυτό εξάλλου στο αφιέρωσα!! Όσο για την φωνή του Νταλάρα στο συγκεκριμένο τραγούδι, συμφωνώ μαζί σου. Το άκουσα και εγώ από άλλους και δεν μου άρεσε όσο του Νταλάρα.

      Να’σαι καλά!!

  3. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    El corazon Arno Elias (Buddha Bar Nature) Lyrics with greek subs translated by NEOKfire
    AYTO SE APANTHSH THS EΥΑΙΣΘΗΤΗΣ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΣ ΣΟΥ,ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
    Κ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Κ ΞΑΝΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΙΚΡΑΜΕΝΑ Erwtas… (Song: Arno Elias – El Corazon)

    • Ο/Η libe λέει:

      Συμφωνώ απόλυτα για αυτό το κομμάτι HAPPYHEART!!! Ακούγοντας το η ψυχή μου κάνει ένα μελωδικό ταξίδι μακριά από την καθημερινότητα!!!

  4. Ο/Η HAPPYHEART λέει:

    ME ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ,ΦΙΛΕ Κ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΟΥ
    ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΠΑΝΤΟΥ ΔΙΑΛΛΕΓΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ Κ ΤΟ ΩΡΑΙΟ
    ΑΝ Κ ΕΙΝΑΙ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ,ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ
    ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑ…ΤΟ ΑΔΙΚΟ
    ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΜΑΣ………

    • Ο/Η trancemedia λέει:

      Αυτό κι αν είναι άλλη μία κομματάρα από τον Νταλάρα φίλη HAPPYHEART!! KAI αυτό από τα αγαπημένα μου!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

Σχολιάστε

