LET ME IN / ΚΡΙΤΙΚΗ / ΤRAILER /MUSIC

Posted: 07/01/2011 in ΞΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

Γεια σας και πάλι για άλλη μια φορά παιδιά. Χτες το βράδυ είδα σινεμά την ταινία και είπα να σας πω την γνώμη μου.

Διάβασα στο αθηνόραμα την κριτική της ταινίας και είχε βαθμολογία 3,5/5 αστέρια. Πολύ καλή κριτική, είχα δει και το trailer και λέμε με την παρέα πάμε.

 

Την σουηδική εκδοχή της ταινίας, δεν την έχω δει για να συγκρίνω ποια από τις 2 είναι καλύτερη. Θα σας πω γι’αυτήν που είδα, την αμερικάνικη.

Η ταινία από ατμόσφαιρα σκίζει, οι ερμηνείες των παιδιών πάρα πολύ καλές (ειδικά της πιτσιρίκας), σε κρατάει σαν ταινία, αλλά εμένα μου φάνηκε ότι δεν είχε νεύρο η ταινία. Περίμενες να δεις κάτι παραπάνω και τελικά ούτε είδες ούτε χόρτασες. Γενικά μετά το Twilight, έχουν αρχίσει και βγαίνουν διάφορες ταινίες με βρυκόλακες. Στο twilight βρυκόλακας είναι ο άντρας, ενώ στην σημερινή κοπελίτσα. Ερωτεύονται στο πρώτο, ερωτεύονται και σε αυτό. Σε αυτό βέβαια αναπτύσουν μια πιο »ιδιαίτερη» σχέση τα δύο παιδιά, αλλά η γενική εικόνα είναι ίδια.

Δεν λέω ότι μοιάζουν αυτές οι δύο ταινίες. Απλά η σημερινή, έχει δανειστεί στοιχεία από το twilight. Αν με ρωτάγατε όμως ποια από τις δύο ταινίες προτιμώ, θα σας πω σίγουρα την σημερινή, δηλαδή το LET ME IN. Έχει πολύ καλύτερη ατμόσφαιρα και καλύτερες ερμηνείες.

Την ταινία την βρήκα πολύυυυυυ μέτρια για αυτά που είχα ακούσει και δει, και αν την βαθμολογούσα θα της έβαζα ένα 6/10. Και αυτό γιατί σε αφήνει ανικανοποίητο. Ενώ μπορούσε να έχει λίγο δράση παραπάνω, δεν την δίνει. Επικεντρώνεται στην μοναξιά των δύο παιδιών, το καθένα για διαφορετικούς λόγους βέβαια και το πως έρχονται κοντά σαν χαρακτήρες. Δεν λέω, καλά είναι όλα αυτά, αλλά όπως είπα, η ταινία σου δίνει την αίσθηση ότι θα δεις κάτι παραπάνω. Για σινεμά πάντως, δεν σας την προτείνω. Για dvd και σπίτι, ναι βλέπεται άνετα!

Τώρα, έχει μέσα μία σκηνή όπου είναι τα δυο παιδιά μαζί στο σπίτι και βάζει ο πιτσιρικάς ένα δίσκο να ακούσουν. Το μόνο που θα σας πω είναι ότι μόλις γύρισα σπίτι, έψαξα να βρω το κομμάτι. Φυσικά και το βρήκα! Μάλιστα το έβαλα και για ήχο κλήσης! Ναι, τόσο πολύ μου άρεσε. Σας το δίνω παρακάτω αλλά προσοχή! ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ την ένταση πριν το βάλετε γιατί το απαιτεί! Σε ξεσηκώνει και θες να βάλεις κι’άλλη φωνή! Βάλ’τε ΕΝΤΑΣΗ λοιπόν και ακούστε!!

Δείτε και το trailer της ταινίας:

Σχόλια
  1. Ο/Η doppelgangermuse λέει:

    To τραγούδι αυτό είναι πολύ αγαπημένο μου…ως γνωστόν η 80τίλα ποτέ δε πεθαίνει!Στη ταινία ¨The Groomsmen» μάλιστα το τραγουδάει ο γαμάτος (γαμάτος όμως!) John Leguizamo. Πάντα δίνεις βάση σε μουσικάρες…!Τώρα για το ταινιάκι,σίγουρα καλά έκανες και προτίμησες αυτό από άλλες μπαρούφες που προβάλονται στους σινεμάδες μας (λολ).
    Δες πρώτα το σουηδικό Λατε ντεν ράτε κόμα ίν (σα το Sweek δεν έχει-σουηδιστί-Låt den rätte komma in) και θα δεις πως δεν θα σου λείψει τίποτα.
    Ατμάσφαιρα? Εξαιρετική : ηλεκτρισμένη και υποβλητική
    Σασπενς? Να περιμένεις μέσα στο άγχος να δεις τη συνέχεια, να σε κρατάει γαντζωμένο στη καρέκλα.Ένασ συνδιασμός φόβου και αναμονής (κάτι τέτοιο μόνο στο Dial M For Murder του Hitchcock το χω ξανα-αισθανθεί!)
    Ερμηνείες? Καλά εκεί να δείς τη μικρούλα να παίζει να σκισέτε και τα καλσόν σας και τα πτυχία του ΚΒΘΕ.
    Σκηνικό? Τη καλύτερο από την Σκανδιναβική Χερσόνησο,Σουήδια και ξερό ψωμί (δεν είναι τυχαίο πως ένας από τους γνωστότερους βάμπιροσταρς κατάγεται από τη χώρα των Vickings…)
    Σκηνοθεσία? Ένα μοναδικό παραμύθι για μεγάλους που αποδίδει φανταστικά ο κατά τ’
    άλλα άγνωστος κύριος Alfredson, με γνώση πάνω στους χώρους που κινηματογραφεί, με σεβασμό απέναντι στη πρώτη ύλη,το εξαιρετικό βιβλίο, με μαεστρία πλάθει τα πάντα από το μηδέν και βοηθά τον όχι και τόσο έμεπιρο θεατή (δηλαδή εμένα) να δεθεί και να πονέσει τους πρωταγωνιστές παρά την «άρρωστη αγάπη» που κατά τα φαινόμενα κυριαρχεί στη ταινία.Συγκινητική και άκρως λυρικά γοτθική (αγγλιστή goth).
    Την αμερικάνικη βερσιόν (αχ με αυτές τις αμερικάνικες βερσιόνς..)δεν την έχω δει και να σου πω την αλήθεια δε μου κάνει και πολύ όρεξη…ίσως τη δω για να κορέσσω τη περιέργεια μου.

    • Ο/Η TRANCEMEDIA λέει:

      Μου αρέσει και εμένα πολύ ο John Leguizamo φίλτατη doppelgangermuse! Την σουηδική βερσιόν την έχω ήδη στην κατοχή μου για να την δω και να συγκρίνω, αν και διάβασα από εδώ κι εκεί μισά μισά σχόλια. Άλλα καλά και άλλα κακά. Επειδή όμως ποτέ δεν βασίζομαι σε κριτικές αν δεν την έχω δει, θα την δω για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
      Για την κοματάρα που έβαλα, στην σκηνή που λέω με τα παιδιά και τον δίσκο, μπαίνοντας το κομμάτι κουνάγανε και τα δυο παιδιά το κεφάλι τους και το ίδιο και εγώ. Γυρνάω στους φίλους που βλέπαμε την ταινία και τους λέω, τί κομματάρα είναι αυτή; Άσ’το έπαθα ζημιά με το κομμάτι.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου doppelgangermuse και για τα »άλλα»…

Σχολιάστε

